![](https://mma.nl/wp-content/uploads/2021/06/VGP-150x150.jpg)
Gebundelde kracht maakt sterker
Recentelijk zijn brancheorganisaties KVGO, Mediafederatie en Magazine Media Associatie (MMA) als ‘affiliate members’ aangehaakt bij de VGP met als doel om gezamenlijk sterker op de postmarkt te staan.
Recentelijk zijn brancheorganisaties KVGO, Mediafederatie en Magazine Media Associatie (MMA) als ‘affiliate members’ aangehaakt bij de VGP met als doel om gezamenlijk sterker op de postmarkt te staan.
De Mediafederatie is bezorgd over het gisteren uitgebrachte ontwerpadvies van de Sociaal-Economische Raad. In dit advies op hoofdlijnen doen de sociale partners voorstellen die zeer verstrekkende gevolgen kunnen hebben voor de uitgeefsector.
Sterke groei online lezers van magazinemerken.
Op 15 april jl. vond de launch van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) plaats: het nieuwe geïntegreerde mediabereiksonderzoek is een feit. Het bereik van televisie, radio, print en online wordt vernieuwd en gaat op termijn de huidige standaarden vervangen. Elk afzonderlijk bereiksonderzoek wordt daarbij sterk verbeterd. De crossmediale opzet van…
Vorig jaar december werden de Mercurs 2020 vanwege Corona uitgereikt in een studio-omgeving waarbij de winnaars hun awards in een virtuele setting in ontvangst namen. Dat gold ook voor BeLOFte-winnaar Arjun Chadha van Zuurstof Media en de vier runners-up voor wie vanwege het bijzondere 2020-jaar ook een oorkonde (en een…
In deze coronatijd zien we de aandacht voor gezondheid terugkomen in een stijgend bereik voor de gezondheidsbladen.
On the occasion of the World Press Freedom Day and as Europe still grasps with the unprecedented repercussions of the coronavirus pandemic, EMMA and ENPA want to reiterate the fundamental importance of upholding press freedom across Europe.
“Elke trend die er was vóór de crisis, zal nu versnellen tot een norm”, zei Juan Señor bij de presentatie van het nieuwe Innovation in Media Report tijdens DIS 2021. Onze Belgische collega’s van Magazine Media, een initiatief van WE MEDIA B2C, hebben een korte samenvatting gemaakt van de hoogtepunten en geven…
De evenementensector zal nooit meer hetzelfde zijn, zoveel is zeker. Voor uitgevers die de afgelopen jaren hard werkten aan hun event-portfolio was de pandemie een flinke tegenslag. Anderzijds was de miserie ook voedingsbodem voor nieuwe creativiteit en een versnelling van de digitalisering. Hoe zal het nieuwe normaal van events eruit…
Facebook en Stichting Reclame Code maken vandaag bekend dat Facebook de principes en doelstellingen van de Stichting Reclame Code (SRC) officieel gaat onderschrijven. Met de deze maand gesloten overeenkomst bevestigt Facebook het belang van zelfregulering en het werk van de SRC.
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.