
Binnenkort eerste publicatie NMO Print & Merken Monitor (NPMM)
In december zullen voor de eerste keer de resultaten van het nieuwe bereiksonderzoek NMO gepubliceerd worden in de NMO Print & Merken Monitor (NPMM).
In december zullen voor de eerste keer de resultaten van het nieuwe bereiksonderzoek NMO gepubliceerd worden in de NMO Print & Merken Monitor (NPMM).
Het aantal volgers van magazinemerken op de diverse social media kanalen stabiliseert. TikTok groeit nog snel.
Het gevecht om de aandacht van de doelgroep bezorgt de reclameprofessionals hoofdbrekens. Dat bleek op 14 oktober tijdens de interessante paneldiscussie die onder de noemer ‘Nieuwe Aandachtseconomie’ door VIA Nederland georganiseerd was. Om op te vallen tussen de duizenden boodschappen die de consument dagelijks ziet, moet de adverteerder tot het uiterste gaan….
Uit recent onderzoek van DVJ Insights onder marketingprofessionals in Europa blijkt dat 72% van alle marketeers de toenemende beschikbaarheid en toepassing van data als de grootste uitdaging voor de toekomst ziet.
Webinar Mmmm… cookies & consent.
Tweede whitepaper van Trust in Media gepubliceerd.
Op dinsdag 12 oktober 2021 vindt de Vakdag Print & Sign plaats, hét netwerkevenement voor de grafische en signindustrie. Kom ook langs en laat je inspireren door bekende sprekers en vakinhoudelijke presentaties, ontmoet leveranciers en vakgenoten uit de print- signbranche. Schrijf je nu (GRATIS) in!
De bereiksonderzoeken van print (NOM), radio (NLO), televisie (SKO) en online (NOBO) worden opgenomen in het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Dit crossmediale design biedt vele mogelijkheden om betere inzichten te krijgen in het crossmediale mediagedrag van de Nederlanders. De onderdelen van het NMO zullen op verschillende momenten ingevoerd worden. NOM…
Op Prinsjesdag heeft de regering het beleid voor komend jaar bekendgemaakt. De plannen staan in de miljoenennota. U heeft vast wel iets beters te doen dan die door te spitten en dat begrijpen wij. Daarom hebben wij de onderwerpen die voor onze leden van belang zijn overzichtelijk op een rijtje gezet.
Uitreiking Mercurs vanaf 2022 vernieuwd.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…