Geef je op voor de GRATIS Google Digital Immersion Week 2022

Na het overweldigende succes van de eerdere edities van de Google Digital Immersion Week in 2021, vindt er een vierde editie van deze online workshop plaats op 21 t/m 25 februari a.s. De Google Digital Immersion Week is een vijfdaagse online cursus voor magazinemedia professionals uit Europa, het Midden-Oosten en Afrika die meer willen halen uit de digitale component van hun magazinemediamerk.

De Google Digital Immersion Week is gericht op het ontwikkelen van digitale producten vanuit magazinemerken voor lezers (idealiter vanuit een abonnementsconstructie). Het is de bedoeling dat je aan het einde van de week je eigen ‘North Star’-concept hebt gedefinieerd en de vervolgstappen kan gaan zetten voor de implementatie daarvan.

Het 5-daagse programma loopt van maandag 21 t/m vrijdag 25 februari a.s. Elke cursusdag start om 10.00 uur en duurt tot 18.00 uur CET, uiteraard inclusief meerdere pauzes voor ieders ‘day-to-day business’.

Slechts 12 plaatsen beschikbaar

Er zijn slechts 12 plaatsen beschikbaar, meld je dus SNEL aan! Na aanmelding ontvang je zo snel mogelijk een bevestiging van deelname.

Meer informatie & aanmelden

Kijk voor meer informatie over de GRATIS Google Digital Immersion Week op de website van FIPP. Je kunt jezelf en/of jouw team opgeven door een e-mail te sturen aan jamie@fipp.com.

 

De Google Digital Immersion Week wordt gesponsord door:

De Google Digital Immersion Week is ontwikkeld en wordt georganiseerd door:

 

De Google Digital Immersion Week wordt georganiseerd in samenwerking met:

Deel dit artikel