Whitepaper: Media’s future in a post-covid world
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor mediaorganisaties in een post-Covid wereld?
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor mediaorganisaties in een post-Covid wereld?
Consumenten zijn positiever over reclame in offline kanalen dan op digitale platformen.
Webinar Auteursrecht – de nieuwste ontwikkelingen.
Irena Petric start per 1 oktober als Service Line Lead Audience Measurement & Media Development Nederland bij Ipsos. In deze rol gaat zij het team aansturen dat zich bezig houdt met het opzetten en uitvoeren van het Nationaal Media Onderzoek (NMO), het prestigieuze en innovatieve crossmediale bereiksonderzoek dat Ipsos eerder…
Na de pensionering van Nineke van Dalen, nemen programmamanagers Marie-Louise Kok en Wendy Woelders het stokje over in de organisatie van de Mediafederatie Academy, met de ambitie om de Academy door te ontwikkelen. Beide hebben een achtergrond in uitgeef- en mediabranche.
Antwoord: met genuinfluencers!
In het huidige medialandschap strijden adverteerders dagelijks om de aandacht van de consument voor hun product of dienst. Consumenten geven hun kostbare aandacht aan betrouwbare merken. Hoe kun je nu op een constructieve manier aandacht trekken én behouden? Trust in Media vroeg Judith Dudok, Research Lead bij Havas Media, welke criteria essentieel zijn voor effectieve reclamecampagnes.
Britten vinden magazines de meest betrouwbare media voor nieuws. Dat blijkt uit het rapport News Consumption in the UK 2021 van mediaregulator Ofcom. Het rapport beschrijft de geraadpleegde bronnen en houding ten opzichte van nieuws.
Nieuwe blogpost op www.trustinmedia.nl gebaseerd op diverse onderzoeken over vertrouwen in media waaronder de nieuwe studie van mediabureau Havas Media naar Meaningful Media.
Leer ontwerpen en video’s maken en ga hands-on aan de slag met ‘microlearning’ tijdens de deep dive workshop van de Mediafederatie Academy. Je kunt je nu alvast voor de sessie op 11 november inschrijven. De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.