Vraag nu Thuiskopievergoeding aan
Als uitgever van consumentenmagazines heb je recht op Thuiskopievergoeding. Je kunt hier tot 4 maart a.s. aanspraak op maken door je omzet over 2020 door te geven aan Stichting PRO.
Als uitgever van consumentenmagazines heb je recht op Thuiskopievergoeding. Je kunt hier tot 4 maart a.s. aanspraak op maken door je omzet over 2020 door te geven aan Stichting PRO.
De Finse papiervakbond heeft UPM laten weten dat hun staking in de Finse fabrieken van UPM met drie weken zal worden verlengd tot 12 maart 2022, tenzij eerder nieuwe overeenkomsten worden bereikt.
Op 10 januari jl. bereikten de onderhandelingsdelegaties van de Werkgeversvereniging Uitgeverijbedrijf (WU) en de vakbonden een onderhandelaarsresultaat voor een nieuwe CAO voor het Uitgeverijbedrijf.
USP’s van vertrouwde media op een rij.
In het laatste kwartaal van 2021 groeiden het aantal volgers van tuin-, food-, gezondheid- en woonbladen op social media het sterkst.
Highlights GfK Trends in digitale media 2021
Offline kanalen, waaronder magazines en dagbladen, zijn de favoriete reclamedragers van de consument. Kwaliteit, relevantie én betrouwbaarheid van offline kanalen zijn aspecten die de Nederlandse mediagebruikers waarderen.
Als het gaat om reclamedragers dan hebben adverteerders en consumenten sterk uiteenlopende voorkeuren.
* Update: Vanwege de recente corona maatregelen, is besloten van de bijeenkomst ‘Influencers & Brand Lovers’ op donderdag 3 februari 2022 een webinar te maken. Dat betekent eenzelfde inhoud, maar een iets aangepast tijdslot. Het volledige programma en de link voor registratie vind je in het bericht hieronder.* Influencers verbinden zich met merken…
De Algemene Ledenvergadering van de Magazine Media Associatie (MMA) heeft het nieuwe strategisch beleidsplan van hun brancheorganisatie met algemene stemmen aangenomen. Vanaf 2022 zal door de MMA proactief worden ingespeeld op de complexe maar ook kansrijke ontwikkelingen die op de magazine mediabranche afkomen. Kennisdeling ten behoeve van nieuwe omzet en…
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.