Mis ’t niet: Mercurs 15 december
Ben je erbij, 15 december in het DeLaMar Theater, als de Mercurs worden uitgereikt?
Ben je erbij, 15 december in het DeLaMar Theater, als de Mercurs worden uitgereikt?
Staatssecretaris Wiebes van Financiën heeft 18 november de tweede voortgangsrapportage van de Wet DBA naar de Tweede Kamer gestuurd. Daarin zegt hij toe de handhaving op de wet DBA op te schorten 1 januari 2018. De Wet DBA blijft gewoon in tact met wat ‘lapwerk’ voor de korte termijn.
Amsterdam, 17 november 2016 Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) gaat vanaf 2017 met de NOM Print Monitor (NPM) vier keer per jaar updates van bereikscijfers op de markt brengen. Nu nog wordt NPM slechts twee keer per jaar gepubliceerd. Het gemiddeld bereik van landelijke titels zal worden gebaseerd op voortschrijdende jaargemiddelden….
In één dag weten wat moet, wat wel en niet mag.
Binnen de magazine media branche hebben Voetbal International, LINDA. en ELLE het hoogste aantal likes/followers. Dit blijkt uit de Social Media Monitor die vandaag door Magazine Media Associatie (MMA) is gelanceerd.
Op de knusse zolder van De Bakkerswinkel op het terrein van de Westergasfabriek ontving de Magazine Media Associatie in het kader van de dit jaar gestarte Lunch & Learn-bijeenkomsten voor de derde keer een groep vakgenoten.
Met deze editie als onderwerp: Freelancers optimaal ingezet, redacties na de VAR.
Mailen om aanspraak te maken op de vrijgekomen plaatsen voor de Masterclass Digitale Denkweg op 1 en 2 december a.s. kan tot uiterlijk 13 november a.s.!
De Algemene Ledenvergadering van de Magazine Media Associatie (MMA), met aansluitend het jaarlijkse Ledendiner, vindt plaats op maandag 19 december a.s. vanaf 16.00 uur.
“Bladenmaken is een vak: maar tijdschriften bij de lezer krijgen is minstens zo belangrijk” motiveert algemeen directeur Betapress Rob Alberts de sponsoring van Mercur Tijdschriftenretailer van het Jaar.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.