
Magazines: pauzeknop van het leven
Een nieuwe campagne van onze collega’s van de PPA (UK) die de kracht van magazines heel goed weergeeft: magazines als pauzeknop van het leven.
Een nieuwe campagne van onze collega’s van de PPA (UK) die de kracht van magazines heel goed weergeeft: magazines als pauzeknop van het leven.
Deze editie van Magazine Media Café stond in het teken van hoe je als magazineuitgever toch een ‘fair share’ van de mediabestedingen naar je toe kunt trekken. Want de groei in de advertentiemarkt wordt volledig opgeslokt door de twee online giganten Google en Facebook.
Maak nú je inzending voor de Mercurs gereed. Het is 4 oktober voor je ’t weet! De jury is er klaar voor. Wij spraken twee van de zeven juryleden.
NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia) bereidt momenteel de NOM:NOBO fusie voor, waarin de printbereikcijfers van NOM worden gefuseerd met de online bereikcijfers afkomstig van NOBO (Nationaal Online Bereiksonderzoek).
De Magazine Media Associatie (MMA) biedt support aan haar leden bij de analyses van de data uit het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).
Online, social, events en print. Magazinemerken zijn sterk in ontwikkeling. Ondanks dat de diverse kanalen een belangrijk onderdeel van het succes van magazinemerken vormen, worden de prestaties vaak (onterecht) afgemeten aan sec de print prestaties. En dat terwijl er (inmiddels) zoveel meer bekend is over de 360 prestaties van magazinemerken….
In december vieren we de feestelijke 20ste editie van de Mercurs. Zonder de trouwe support van onze sponsors is het niet mogelijk deze prijzen uit te reiken. We zijn dan ook blij met de Gouden, Zilveren en Bronzen Sponsors, waarvan een groot aantal al jaren de Mercurs steunt en uitreikt…
Magazine Media Associatie’s (MMA) Belgische collega’s nodigen de leden van MMA uit voor een eerste – en zeer interessante – exclusieve bijeenkomst ‘MAGNIFY by Magazine Media‘ op vrijdag 6 oktober a.s. in Brussel.
Goed nieuws in het jubileumjaar van de Mercurs: de Cover van het Jaar is terug bij de Mercurs.
De Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) heeft grote gevolgen voor de manier waarop bedrijven omgaan met databestanden.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.