Nieuws

FIPP Insight Awards 2016

FIPP Insight Awards 2016: download de winnende onderzoeken

Op woensdag 11 mei jl. werd tijdens FiPP London de FIPP Insight Awards uitgereikt voor de beste onderzoeken ter promotie van Magazine Media. Overall winner was MPA voor hun Magazine Media 360° Brand Audience Report. Goud was er verder voor ‘Gen-Narrators: The Economist Group’s Millennials Research’ en Sanoma Media België voor hun…

Lees verder

Flow sluit contract met Amerikaanse boekenuitgever

Het Nederlandse tijdschrift Flow heeft een contract getekend met de Amerikaanse uitgeverij Workman Publishing voor de publicatie van diverse boeken en kalenders op de Engelstalige markt. De Flow-producten verschijnen in 84 landen waaronder de Verenigde Staten, Canada, Australië, Groot-Brittannië en Nieuw-Zeeland.

Lees verder
CMA 2016

MMA leden in de prijzen bij Cross Media Awards 2016

Sanoma|SBS won de awards voor Cross Media Exploitant, voor Cross Media Man – Peter de Mönnink – en een Zilveren Cross Media Award voor de Waarom wachten case die Sanoma|SBS inzond samen met DELA, Ogilvy, Talpa en Radio 538. LINDA. is Cross Media Merk van het Jaar en LINDA.tv is…

Lees verder
Digital Marketing Live!_2016

Emerce Marketing Digital Live!

26-05-2016

Op donderdag 26 mei 2016 barst in de Beurs van Berlage de VIJFDE editie los van Digital Marketing Live! Hét grootste event van de Benelux op het gebied van online advertising en marketing.

Lees verder

Terugblik MMA MAG DINER

Samen. Dat was de boodschap van MMA-voorzitter Erwin van Luit en van ex-professioneel langebaanschaatser en digitaal ondernemer Ben van der Burg. De MMA roept magazinemakers op tot samenwerking en vernieuwing. Het devies is: zie elkaar niet als concurrenten, maar deel kennis en durf samen te investeren. Zoek elkaar op. Het…

Lees verder