
Dick Molman, nieuwe voorzitter van Stichting Reclame Code
Het bestuur van de Stichting Reclame Code heeft Dick Molman benoemd tot voorzitter van het bestuur.
Het bestuur van de Stichting Reclame Code heeft Dick Molman benoemd tot voorzitter van het bestuur.
Vrijwel alle Europese ministers van Financiën lieten zich vandaag positief uit over de verlaging van de btw op digitale publicaties.
In deze bijeenkomst staat de eigen praktijk van de deelnemers centraal tijdens instrumentele break-outsessies.
Maandag 3 april 2017, de Balie Amsterdam. Met dit keer als onderwerp: Kansen zien… en grijpen! Let op: deze editie is vol, aanmelden is niet meer mogelijk!
Voor de tiende keer in successie organiseert de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP) – waarin Magazine Media Associatie (MMA), NVJ Academy en de Freelancers Associatie (FLA) zijn vertegenwoordigd – een masterclass voor leidinggevenden. Deze keer met een speciale editie voor (adjunct) hoofdredacteuren.
Libelle en Cosmopolitan praten achterban bij.
Het FIPP World Congress is het grootste en meest prestigieuze tweejaarlijkse magazine media event ter wereld. Het congres vindt plaats van 9 t/m 11 oktober 2017 in de Londense ‘Tobacco Dock’. ‘s Werelds meest toonaangevende media-uitgevers en toeleveranciers komen samen om kennis te maken met de nieuwste trends en ontwikkelingen…
Het aantal Nederlanders dat via de smartphone magazine content consumeert is in 2016 gestegen. Gemiddeld leest 15% van de Nederlanders magazines via de smartphone. In 2014 was dit nog 5%. Onder 20-34 jarigen is het lezen van magazines via de smartphone het hoogst met 27%.
Na het succes van drie Lunch & Learn-bijeenkomsten in 2016 is besloten het evenement ook in 2017 weer te organiseren! Dit alles in het kader van het MMA Kennisplatform. Doel van het platform is MMA-leden te faciliteren en ondersteunen op het gebied van kennis, opleiding en ontwikkeling.
The Digital Innovators’ Tour, taking place 7-12 May 2017, is the strategy tour for senior executives in publishing from around the world. It gives you unparalleled insights into new developments and access to forward thinking leaders in media and related fields. Intimate discussions with leaders from American organisations and with your peers from around the world will broaden your thinking, give you concrete ideas for your business and enrich your network.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…