Nieuws

Entertainment & Media Outlook 2016 – 2020: The converging media landscape

De media-industrie transformeert. Bedrijven bewegen zich steeds meer naar elkaar toe, concurrentie komt uit onverwachte hoek, maar concurrenten worden ook partners van elkaar. Doelgroepen ontwikkelen zich in verschillende tempo’s. De jongere generaties investeren meer in digitale media; de oudere generaties houden meer vast aan traditionele media. De consumentenbestedingen zijn gestegen,…

Lees verder
Denken in Beeld

Masterclass Denken in Beeld

03-11-2016

Een tweedaags programma dat (chef-)redacteuren van publiekstijdschriften, opinie- en omroepbladen traint in denken in beeld. Professionals uit het vak stimuleren je een eigen visie te ontwikkelen en er is volop aandacht voor onderwerpen als: denken in beeldideeën, beeldselectie en storytelling.

Lees verder

Nieuwe voorzitter ziet enorme kansen voor de magazinemarkt

Erwin van Luit geniet van mooie merken. MMA zelf valt daar zeker onder wat hem betreft. Dat is dan ook de reden, dat hij na een twee jaar durende bestuursfunctie, zich heeft opgeworpen als voorzitter. Hij is vastbesloten om voort te bouwen op de plannen van zijn voorganger Luc van…

Lees verder