
Emerce eDay 2016 – korting voor leden MMA!
eDay 2016: One mind-blowing day to kickstart your next 364
eDay 2016: One mind-blowing day to kickstart your next 364
Met negen stuks zijn ze bij LINDA. kampioen: bijna alle Mercurs hebben ze al gewonnen. Voor hoofdredacteur Jildou van der Bijl zijn er twee heel dierbaar, en daar vertelt ze over in deze Mercur-clip. Een kijkje achter de schermen bij een van de succesvolste Magazine Media Merken van ons land, waar het bruist van de nieuwe ideeën en waar ze heel druk zijn om het beste werk in te zenden voor de Mercurs.
De kansen en risico’s van Google en Facebook
Wat maakt een cover nou precies tot een goede cover? En wat werkt wel en wat absoluut niet? Drie hoofdredacteuren delen hun covergeheimen!
De 19e uitreiking van de Mercurs is een lofzang aan het vak. Onder het thema ‘Ode aan de Makers’ worden op donderdagavond 15 december dé prijzen voor de magazine media branche uitgereikt in het Amsterdamse DeLaMar Theater. Vanaf vandaag is de inschrijving voor de Mercurs 2016 geopend.
Geen enkel bedrijf of organisatie kan in het digitale tijdperk bestaan zonder contentstrategie. Contentmarketing wordt door media en merken volop ingezet om klanten te boeien, te houden en/of te bewegen tot de aanschaf van producten en diensten. Storytelling speelt een cruciale rol in de realisatie van succesvolle contentmarketing en in customer engagement.
De richtlijnen zijn opgesteld volgens het L.E.A.N. (Light, Encrypted, Ad choice supported, Non-invasive ads) principe.
Artikel uit Adweek waarin op basis van 3 recente onderzoeken de kracht en ROI van magazines wordt beschreven. The case for magazine media
Internetgigant Google stelt ten onrechte beperkingen aan het gebruik van zijn advertentieplatform Adsense for Search, om zo zijn positie als marktleider te behouden. Dat stelt de Europese Commissie in een brief waarin het de grootste zoekmachine ter wereld beschuldigt van machtsmisbruik.
Op basis van 1.400 studies voor 450 merken en 11 jaar trackingdata, concludeert Nielsen dat magazines de hoogste Return on Advertising Spend (ROAS) realiseren.
Erwin van Luit geniet van mooie merken. MMA zelf valt daar zeker onder wat hem betreft. Dat is dan ook de reden, dat hij na een twee jaar durende bestuursfunctie, zich heeft opgeworpen als voorzitter. Hij is vastbesloten om voort te bouwen op de plannen van zijn voorganger Luc van…