
NOM Mediamerken: Libelle, LINDA. en Donald Duck grootste merkbereik
Libelle, LINDA. en Donald Duck zijn de magazinemerken met het grootste merkbereik. Dit blijkt uit de rapportage NOM Mediamerken 2018-I, die op 12 april door NOM is gepubliceerd.
Libelle, LINDA. en Donald Duck zijn de magazinemerken met het grootste merkbereik. Dit blijkt uit de rapportage NOM Mediamerken 2018-I, die op 12 april door NOM is gepubliceerd.
Een editie van Magazine Media Café over de optimale contentdistributie-strategie.
MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy themabijeenkomst over innovatiemethoden op maandag 4 juni a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 370,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
Doe mee aan de MMA Hackathon op 16 en 17 mei. Schrijf je nu gratis in!
Voor de elfde keer in successie organiseert de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP)* de Masterclass Freelance Journalisten. Deze keer met een speciale editie voor freelancers die willen denken en handelen als een ondernemer.
Het bereik van print magazines is in 2017 wederom stabiel gebleven. Dit blijkt uit de meest recente NOM Print Monitor (2018-I) die op 22 maart is gepubliceerd.
Op maandag 9 april 2018 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy bijeenkomst op donderdag 24 mei a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 350,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
The Digital Innovators’ Summit (DIS) was held from 18 to 20 March in Berlin, Germany, and was attended by senior executives and key decision makers from magazine and digital media groups from around the world.
Het bereik van print magazines is in 2017 wederom stabiel gebleven. Dit blijkt uit de laatste NOM Print Monitor (2018-I) die op 22 maart is gepubliceerd.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.