‘Checklist voor uitgevers: De AVG in 10 stappen’ nu beschikbaar
Tijdens de NUV Academy bijeenkomst op 3 oktober 2017 werd de interactieve ‘Checklist voor uitgevers: De AVG in 10 stappen’ gelanceerd en aan de deelnemers uitgereikt.
Tijdens de NUV Academy bijeenkomst op 3 oktober 2017 werd de interactieve ‘Checklist voor uitgevers: De AVG in 10 stappen’ gelanceerd en aan de deelnemers uitgereikt.
Het 20e jubileum van Mercurs uitreiking is nu al een succes: met een recordaantal van 159 inzendingen zijn alle records gebroken. Dat is een stijging van maar liefst 45% ten opzichte van vorig jaar!
De deadline van de Mercurs halen? Zorg dat je inzending vandaag, woensdag 4 oktober, voor 17 uur binnen is.
Drie keer per jaar organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) kleinschalige, exclusieve lunchbijeenkomsten voor haar leden. De lunches bieden de gelegenheid het gesprek aan te gaan met experts van buiten onze branche. Wat kan deze expert jou meegeven om jouw business te verbeteren, inspiratie te bieden en resultaten te laten…
Een nieuwe campagne van onze collega’s van de PPA (UK) die de kracht van magazines heel goed weergeeft: magazines als pauzeknop van het leven.
Deze editie van Magazine Media Café stond in het teken van hoe je als magazineuitgever toch een ‘fair share’ van de mediabestedingen naar je toe kunt trekken. Want de groei in de advertentiemarkt wordt volledig opgeslokt door de twee online giganten Google en Facebook.
Maak nú je inzending voor de Mercurs gereed. Het is 4 oktober voor je ’t weet! De jury is er klaar voor. Wij spraken twee van de zeven juryleden.
NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia) bereidt momenteel de NOM:NOBO fusie voor, waarin de printbereikcijfers van NOM worden gefuseerd met de online bereikcijfers afkomstig van NOBO (Nationaal Online Bereiksonderzoek).
De Magazine Media Associatie (MMA) biedt support aan haar leden bij de analyses van de data uit het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).
Online, social, events en print. Magazinemerken zijn sterk in ontwikkeling. Ondanks dat de diverse kanalen een belangrijk onderdeel van het succes van magazinemerken vormen, worden de prestaties vaak (onterecht) afgemeten aan sec de print prestaties. En dat terwijl er (inmiddels) zoveel meer bekend is over de 360 prestaties van magazinemerken….
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.