Nieuws

Mercurs Logo

MERCURS 2017

14-12-2017

Blokkeer de avond van donderdag 14 december maar vast met hele dikke letters in je agenda.

Lees verder
MJC

Met ledenkorting naar het Mediapark Jaarcongres 2017

29-06-2017

Op 29 juni staat het Media Park in het teken van Media Jaarcongres! Een dag innovatie en inspiratie rondom het thema ‘A New World, A New Perspective – met onder andere bijdragen van Arjen Lubach, Arno Lubrun (Facebook Benelux), Ralf van Vegten (NEP) en Frank Volmer (Ster). MMA leden krijgen…

Lees verder
Lunch & Learn

Lunch & Learn: Succesfactoren voor start-ups en innovatie

28-06-2017 12:00

Drie keer per jaar organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) kleinschalige, exclusieve lunchbijeenkomsten voor haar leden. De lunches bieden de gelegenheid het gesprek aan te gaan met experts van buiten onze branche. Wat kan deze expert je meegeven om jouw business te verbeteren, inspiratie te bieden en resultaten te laten…

Lees verder
NUV Nieuws

NUV voorlichtingsbijeenkomst: Auteurscontractenrecht & de Geschillencommissie

06-06-2017 15:30

De wet Auteurscontractenrecht voorziet in een zogenaamde Geschillencommissie, en daarmee een mogelijkheid om via een efficiënte en laagdrempelige procedure problemen tussen makers en exploitanten op te lossen zonder dat er een rechter aan te pas hoeft te komen. Deze (vrijwillige) Geschillencommissie is er nu. Maar is aansluiting bij de Geschillencommissie…

Lees verder

Magazine merken populairst op Facebook

In het eerste kwartaal van 2017 is het aantal likers/volgers van magazine merken gestegen naar ruim 9 miljoen likes/volgers. In vergelijking met het vierde kwartaal 2016 is dit een stijging van 4%. Vooral het aantal volgers op Instagram (+14%)  en YouTube (+11%) nemen fors toe. Dit blijkt uit de Social Media Monitor die voor de…

Lees verder
Digitaal brein

MMA Kennisplatform: Opleidingen en Trend Updates

Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.

Lees verder