MERCURS 2017
Blokkeer de avond van donderdag 14 december maar vast met hele dikke letters in je agenda.
Blokkeer de avond van donderdag 14 december maar vast met hele dikke letters in je agenda.
Kinderen in de leeftijd van 6-12 jaar zijn heel actief met media. 63% van de kinderen in deze leeftijd lezen magazines.
Op 29 juni staat het Media Park in het teken van Media Jaarcongres! Een dag innovatie en inspiratie rondom het thema ‘A New World, A New Perspective – met onder andere bijdragen van Arjen Lubach, Arno Lubrun (Facebook Benelux), Ralf van Vegten (NEP) en Frank Volmer (Ster). MMA leden krijgen…
Drie keer per jaar organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) kleinschalige, exclusieve lunchbijeenkomsten voor haar leden. De lunches bieden de gelegenheid het gesprek aan te gaan met experts van buiten onze branche. Wat kan deze expert je meegeven om jouw business te verbeteren, inspiratie te bieden en resultaten te laten…
Met een privacy policy alleen ben je er niet. Alle organisaties die persoonsgegevens verwerken, moeten op 25 mei 2018 voldoen aan de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
In reclame-uitingen zal binnenkort mogelijk moeten worden verwezen naar het ‘essentiële-informatiedocument’ in plaats van naar de financiële bijsluiter.
De wet Auteurscontractenrecht voorziet in een zogenaamde Geschillencommissie, en daarmee een mogelijkheid om via een efficiënte en laagdrempelige procedure problemen tussen makers en exploitanten op te lossen zonder dat er een rechter aan te pas hoeft te komen. Deze (vrijwillige) Geschillencommissie is er nu. Maar is aansluiting bij de Geschillencommissie…
In het eerste kwartaal van 2017 is het aantal likers/volgers van magazine merken gestegen naar ruim 9 miljoen likes/volgers. In vergelijking met het vierde kwartaal 2016 is dit een stijging van 4%. Vooral het aantal volgers op Instagram (+14%) en YouTube (+11%) nemen fors toe. Dit blijkt uit de Social Media Monitor die voor de…
De fusie tussen het Nederlands Persmuseum en het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid wordt op woensdag 3 mei aanstaande een feit.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.