
Dag 2 van de Digital Innovators’ Summit
De tweede dag van de Digital Innovators’ Summit gaat over Artificial Intelligence en over uitgeverijen die de controle terugpakken van Google en Facebook.
De tweede dag van de Digital Innovators’ Summit gaat over Artificial Intelligence en over uitgeverijen die de controle terugpakken van Google en Facebook.
Deze maand verschenen er verschillende specials van o.a. Elle, Libelle, &C & Privé. Carolien Vader, van BladenDokter.nl, heeft hier een mooi stuk met do’s and don’ts over geschreven.
Van ‘Ad based business’ naar ‘Reader based business’.
MMA nodigt haar leden uit om De Mediafederatie Academy bijeenkomst op dinsdagmiddag 27 maart a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 195,-. per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
De perceptie over de werking van magazines verschilt met de feitelijke resultaten. Magazines presteren op diverse criteria veel beter dan marketeers verwachten.
Donderdag 8 maart jl. organiseerde de Magazine Media Associatie (MMA) exclusief voor haar leden de Crossmedia Business Booster in VondelCS.
‘De nieuwe Europese Cookiewet moet Europese consumenten laten profiteren van innovatieve producten en hun online privacy beter beschermen.’
Donderdag 8 maart a.s. organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) exclusief voor haar leden de Crossmedia Business Booster in VondelCS.
Het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) gaat vanaf vandaag verder onder een nieuwe naam: de Mediafederatie. Om de transitie die de mediasector ondergaat nog beter te kunnen ondersteunen, is gekozen voor een slagvaardiger organisatiemodel.
Het aantal Nederlanders dat de smartphone gebruikt voor het lezen van magazine content is in 2017 met 7% toegenomen. Gemiddeld consumeert 16% van de Nederlanders magazine content via de smartphone. Onder jongeren is het gebruik het hoogst: 24% van de 20-34 jarigen leest weleens magazine content via de smartphone, bij 13-19 jarigen…
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.