Verwachte btw-verhoging treft magazine mediabranche
Naar verluidt is in het nieuwe regeerakkoord een verhoging opgenomen van het verlaagde btw-tarief van 6 naar 9 procent.
Naar verluidt is in het nieuwe regeerakkoord een verhoging opgenomen van het verlaagde btw-tarief van 6 naar 9 procent.
Tijdens de NUV Academy bijeenkomst op 3 oktober 2017 werd de interactieve ‘Checklist voor uitgevers: De AVG in 10 stappen’ gelanceerd en aan de deelnemers uitgereikt.
Het 20e jubileum van Mercurs uitreiking is nu al een succes: met een recordaantal van 159 inzendingen zijn alle records gebroken. Dat is een stijging van maar liefst 45% ten opzichte van vorig jaar!
De deadline van de Mercurs halen? Zorg dat je inzending vandaag, woensdag 4 oktober, voor 17 uur binnen is.
Drie keer per jaar organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) kleinschalige, exclusieve lunchbijeenkomsten voor haar leden. De lunches bieden de gelegenheid het gesprek aan te gaan met experts van buiten onze branche. Wat kan deze expert jou meegeven om jouw business te verbeteren, inspiratie te bieden en resultaten te laten…
Een nieuwe campagne van onze collega’s van de PPA (UK) die de kracht van magazines heel goed weergeeft: magazines als pauzeknop van het leven.
Deze editie van Magazine Media Café stond in het teken van hoe je als magazineuitgever toch een ‘fair share’ van de mediabestedingen naar je toe kunt trekken. Want de groei in de advertentiemarkt wordt volledig opgeslokt door de twee online giganten Google en Facebook.
Maak nú je inzending voor de Mercurs gereed. Het is 4 oktober voor je ’t weet! De jury is er klaar voor. Wij spraken twee van de zeven juryleden.
NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia) bereidt momenteel de NOM:NOBO fusie voor, waarin de printbereikcijfers van NOM worden gefuseerd met de online bereikcijfers afkomstig van NOBO (Nationaal Online Bereiksonderzoek).
De Magazine Media Associatie (MMA) biedt support aan haar leden bij de analyses van de data uit het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.