Reclame Code Commissie oordeelt ook over vloggers die reclame maken
Op 20 april 2017 heeft Reclame Code Commissie in een persbericht laten weten ook te oordelen over vloggers die reclame maken.
Op 20 april 2017 heeft Reclame Code Commissie in een persbericht laten weten ook te oordelen over vloggers die reclame maken.
In de afgelopen periode zijn er diverse onderzoeken gepubliceerd met betrekking tot magazine media.
De online advertentiemarkt is in 2016 met 11,3% explosief gegroeid naar een omzet van 1,6 miljard euro. De toename in digitale advertentie-uitgaven vindt plaats over de hele breedte van de markt.
Het verslag van Magazine Media Café van maandag 3 april 2017 is nu beschikbaar. Deze editie van Magazine Media Café stond in het teken van ‘Kansen zien… en grijpen!’. Het inslaan van nieuwe wegen, het losbreken uit de wereld van krimp. Uitdagingen aangaan, niet risico’s mijden, maar ze juist opzoeken. Online of juist in…
Op woensdag 5 april vond alweer de vierde ‘MMA Lunch & Learn’ plaats, een serie bijeenkomsten in het kader van het MMA Kennisplatform. Ditmaal was Daan Noordeloos de gastspreker op een heel bijzondere locatie: het vrachtruim van een Boeing 747 was voor de gelegenheid omgebouwd tot een fantastische lunchlocatie.
NDP Nieuwsmedia en MMA noemen de plannen voor reclameverboden voor bepaalde financiële producten onnodig en te verstrekkend.
Every year, the Future Media Lab. hosts a conference in Brussels that brings together representatives from the media, technology and policy fields to discuss the future of Europe’s media sector.
Het bereik van magazine media merken is in 2016 toegenomen: het printbereik is gelijk gebleven en het digitale bereik is met 11% gestegen. Dit blijkt uit de rapportage NOM Mediamerken 2017-I en de NOM Printmonitor 2017-I die vandaag, 23 maart 2017, door NOM zijn gepubliceerd.
Uitgeverijen zijn continu bezig te vernieuwen. Op zoek naar nieuwe inkomstenstromen in het digitale domein en naar manieren om de oude te behouden. Medewerkers bij lidbedrijven van het NUV, die zijn belast met het aanjagen en organiseren van innovatie hebben vele uitdagingen gemeen. Zij kunnen van elkaar leren en elkaar…
Het bestuur van de Stichting Reclame Code heeft Dick Molman benoemd tot voorzitter van het bestuur.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.