
NOM Mediamerken: Bij veel merken digitaal bereik hoger dan printbereik
Bij 14 van de 39 gemeten magazinemerken is het digitale bereik op maandbasis hoger dan het maandbereik in print.
Bij 14 van de 39 gemeten magazinemerken is het digitale bereik op maandbasis hoger dan het maandbereik in print.
Instagram zorgt voor bijna een kwart van alle volgers op social media van magazinemerken.
FIPP nodigt leden van de MMA uit voor haar gratis event FIPP Insider dat op woensdag 7 november a.s. in Amsterdam wordt georganiseerd.
MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy themabijeenkomst over innovatiemethoden op maandag 17 december a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 458,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
Op maandag 12 november 2018 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
Traditioneel staat de laatste dagen rond de sluitingsdatum van de Mercurs het online inzenden op ‘roodgloeiend’ en rijden de koeriers met materiaal af en aan bij het MMA-kantoor.
Consument blijft print magazines trouw. Het bereik van print magazines wederom stabiel.
Het kan nog nét: je beste werk inzenden voor de 21e editie van de Mercurs. Morgen, donderdag 4 oktober 17:00 uur is de absolute deadline.
Vier centrale thema’s: convergentie, connectiviteit, technologie en vertrouwen.
The European Newspaper Publishers’ Association (ENPA) and the European Magazine Media Association (EMMA) is pleased to announce the appointment of Ilias Konteas as joint Executive Director of the two associations, who is assuming the position as of today, 1st October 2018.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.