
SWOCC: Interactiviteit in digitale magazines loont
Hoe beïnvloeden interactieve features bij digitale magazines de leeservaring van de consument? SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie) deed onderzoek.
Hoe beïnvloeden interactieve features bij digitale magazines de leeservaring van de consument? SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie) deed onderzoek.
Totaal aantal volgers van magazinemerken op social media stijgt met 5%.
Speciaal voor ervaren redactionele professionals organiseert de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP) voor de zevende keer de zeer succesvolle Masterclass Digitale Denkweg.
Het lezen van magazine content via de smartphone is in de afgelopen jaren verdubbeld. 15% van de Nederlanders leest inmiddels magazine content (app/website/pdf) op de smartphone.
Op maandag 12 februari 2018 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
Het bereik van print magazines is voor de vierde keer op rij stabiel. Dit blijkt uit de laatste NOM Print Monitor (2017-IV) die op 11 januari is gepubliceerd.
De Magazine Media Associatie (MMA) biedt haar leden de mogelijkheid om de FIPP/VDZ Digital Innovators’ Summit in Berlijn op maandag 19 en dinsdag 20 maart 2018 bij te wonen tegen een zeer gereduceerd tarief.
Innovatief onderzoek op vt wonen&design beurs
Lees de cases van 42 geweldige nominaties, de winnaars van de Mercurs, het juryverslag én het verhaal van 20 jaar Mercurs. Digitale bladerversie Wil je een juryrapport ontvangen? Op het secretariaat van de MMA zijn nog enkele nummers verkrijgbaar. Laat je adresgegevens achter via info@mercurs.nl, dan komt het magazine jouw…
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…