84% online bereik magazinemerken via smartphone gerealiseerd
Smartphone leading in online bereik magazinemerken.
Smartphone leading in online bereik magazinemerken.
Vandaag publiceert het Nationaal Media Onderzoek (NMO) voor het eerst “NMO Mediatrends”. Dit onderzoek is de volwaardige opvolger van de Media Standaard Survey (MSS) dat tussen 2014 en 2018 werd uitgevoerd in opdracht van SKO, NLO, NOM en VINEX. NMO Mediatrends is binnen het nieuwe NMO de bron als het…
Presented by Google in partnership with FT Strategies and FIPP, Digital Immersion Week (DIW) provides a premium 5-day training course for media professionals in the EMEA region (with others to follow). Supporting participants in the development of their own digital strategies, it combines elements of one-on-one coaching, practical activities, and…
Kom op donderdag 14 april a.s. naar de ‘Crash Course Contentmarketingstrategie’ van de Mediafederatie Academy. De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.
Op maandag 31 januari stelt het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek de Accelerator open, hét journalistieke innovatieprogramma van Nederland. Het Stimuleringsfonds moedigt iedere journalistieke vernieuwer – beginnend of ervaren, freelance of onderdeel van een grote organisatie- aan om deel te nemen aan de Accelerator. Ook de leden van de Magazine Media…
De Magazine Media Associatie start met een nieuw initiatief: de MMA Markt Monitor.
Papier Recycling Nederland bereidt een aanvraag van een Algemeen Verbindend Verklaring (AVV) van het Papiervezelconvenant voor, nu de onderhandelingen over een nieuw convenant, dat in 2023 moet ingaan, lopen.
De onrust rondom de stakingen bij de Finse papierfabrikant UPM nemen bepaald niet af. Zowel directie, werknemers als vakbonden komen niet of nauwelijks in beweging. Een akkoord lijkt verder weg dan ooit.
Vanaf begin mei 2022 start de Mediafederatie Academy met een nieuw initiatief: TECH UPDATES. Tijdens deze korte (online) updates word je op tien dinsdagochtenden van 09:00 tot 09:30 uur volledig bijgepraat over diverse technologische ontwikkelingen in de media. In 30 minuten ben je helemaal up-to-date over ‘hot’ onderwerpen als voice…
Hij is er weer! Een vernieuwde versie van de Bits & Bytes presentatie over magazinemedia in Nederland met de meest recente cijfers.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…