Nieuws

MPA Magazine Media Factbook 2021

Al meer dan 25 jaar publiceert de MPA, de branchevereniging voor magazine uitgevers in de Verenigde Staten, het MPA Magazine Media Factbook. Ook voor 2021 heeft MPA weer een factbook samengesteld over de vitaliteit van de magazinemarkt in de VS en de unieke vertrouwensband die magazinemerken hebben met hun lezers.

Lees verder
De Mediafederatie Academy_thumb

Nieuw team bij de Mediafederatie Academy

Na de pensionering van Nineke van Dalen, nemen programmamanagers Marie-Louise Kok en Wendy Woelders het stokje over in de organisatie van de Mediafederatie Academy, met de ambitie om de Academy door te ontwikkelen. Beide hebben een achtergrond in uitgeef- en mediabranche. 

Lees verder

Hoe trekken en behouden adverteerders wèl de aandacht?

In het huidige medialandschap strijden adverteerders dagelijks om de aandacht van de consument voor hun product of dienst. Consumenten geven hun kostbare aandacht aan betrouwbare merken. Hoe kun je nu op een constructieve manier aandacht trekken én behouden? Trust in Media vroeg Judith Dudok, Research Lead bij Havas Media, welke criteria essentieel zijn voor effectieve reclamecampagnes.

Lees verder

MMA en NVJ organiseren derde Mag Inspiration Day

Vrijdag 4 november a.s. vindt de derde editie van de Mag Inspiration Day plaats in B.Amsterdam, hét evenement voor magazinemakers. De organisatie is wederom in handen van de Magazine Media Associatie (MMA) en de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ). Deze unieke en succesvolle samenwerking vond eerder plaats in 2018 en…

Lees verder