Zes op tien Nederlanders wil meer lezen
53 procent ervaart moeite met tijd vrijmaken voor lezen en ruim 62 procent van alle Nederlanders geeft aan dat zij meer willen lezen.
53 procent ervaart moeite met tijd vrijmaken voor lezen en ruim 62 procent van alle Nederlanders geeft aan dat zij meer willen lezen.
Steeds meer organisaties willen een positieve bijdrage leveren aan het klimaat en milieu. Er zijn tal van mogelijkheden om te verduurzamen, het vergroenen van de arbeidsvoorwaarden is er hier één van.
Op uitnodiging van DPG Media Advertising hebben diverse specialisten, waaronder Nancy Detrixhe (Research Manager Magazine Media Associatie) deze zomer hun bevindingen over het belang van vertrouwde media gepresenteerd. Tijdens twee webinars werd ingegaan op de relevantie van vertrouwen voor adverteerders.
Dinsdagmiddag 10 oktober 2023 organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) weer een MMA Expert Roundtable. Deze editie staat geheel in het teken van marketing inspiratie. Aan de hand van concrete voorbeelden wordt toegelicht hoe bekende merken effectief met hun marketing te werk gaan. Spreker Norbert Mirani (independent advisor) heeft ruim 25…
Dinsdagmiddag 3 oktober 2023 organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) weer een MMA Expert Roundtable. Deze editie staat geheel in het teken van cookieless advertising, (o.a. Contextual Advertising). Tijdens de bijeenkomst zal ingegaan worden op de mogelijkheden, strategieën en inspirerende casestudies. Sprekers Linda Worp (Business Development Manager Opt Out Advertising) is…
Op maandag 28 augustus start de eerste officiële meting van het vernieuwde NMO Kijkonderzoek.
Nieuwkomer Miljuschka in de MMA Social Media Monitor scoort het grootste aantal volgers op Instagram en TikTok.
De Stichting Nationaal Media Onderzoek (NMO) is officieel opgericht. Daarmee is het NMO als formele entiteit een feit.
In juni het FIPP World Media Congress in Cascais gemist? Een nieuwe publicatie van congresorganisator Dis5rupt somt de belangrijkste thema’s en lessen van het congres op.
Nieuwe uitgave over de toekomst van print. Waarom print een belangrijke inkomstenstroom zal blijven voor veel mediabedrijven.
Samen. Dat was de boodschap van MMA-voorzitter Erwin van Luit en van ex-professioneel langebaanschaatser en digitaal ondernemer Ben van der Burg. De MMA roept magazinemakers op tot samenwerking en vernieuwing. Het devies is: zie elkaar niet als concurrenten, maar deel kennis en durf samen te investeren. Zoek elkaar op. Het…