Duurzaam publiceren
Het platform duurzaampubliceren.nl biedt uitgevers een centrale hub waar zij waardevolle informatie kunnen vinden over duurzaamheid in de uitgeefwereld.
Het platform duurzaampubliceren.nl biedt uitgevers een centrale hub waar zij waardevolle informatie kunnen vinden over duurzaamheid in de uitgeefwereld.
Recent zijn de bereiksresultaten van NMO Print & Merken Monitor 2023-II gepubliceerd. Met het onderzoek wordt o.a. het bereik van magazinemerken op diverse platforms in kaart gebracht.
In een half uur up-to-date over trends en belangrijke ontwikkelingen in media- en uitgeefland; dat zijn de Trend Updates.
14,3 miljoen Nederlanders maken gebruik van social media en gemiddeld genomen besteden we bijna 2 uren per dag aan social media.
In 2023 bezochten elke maand 9,5 miljoen Nederlanders websites en apps van magazinemerken.
Op social media zien we een verschuiving van het aantal volgers van magazinemerken van de traditionele sociale kanalen (Facebook, X) naar de visuele sociale media kanalen (Instagram, TikTok).
Workshop donderdag 29 februari 2024.
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) stelt Jacques P.M. Kuyf aan als voorzitter van het nieuwe bestuur.
De Magazine Media Associatie organiseert op 6 februari 2024 exclusief voor haar leden een informatiebijeenkomst over het Nationaal Media Onderzoek (NMO).
Webinar op donderdag 25 januari 2024.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.