
Aantal klachten over reclame opnieuw gestegen
In 2024 is het aantal klachten en meldingen over reclame verder toegenomen.
In 2024 is het aantal klachten en meldingen over reclame verder toegenomen.
Graag nodigen wij je maandagmiddag 23 juni a.s. uit voor de derde editie van het MMA Summer Event. Het MMA Summer Event is dé informele afsluiting voor de zomervakanties voor alle medewerkers van de Magazine Media Associatie (MMA) lidbedrijven.
Het MMA-jaarverslag 2024 is gepubliceerd. Een belangrijk speerpunt in het jaar 2024 was het onderling delen van kennis en ervaring die aansluit bij de voortdurende transformatie tot digitale mediaondernemingen.
Harnessing AI in media is een recente uitgave van FIPP. Ontdek in deze publicatie hoe AI de publishing industrie hervormt.
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) lanceert de tweede fase van NMO Online. Met deze belangrijke uitbreiding biedt NMO nu een nog vollediger en representatiever beeld van het online mediagebruik in Nederland. Daarmee wordt NMO Online dé standaard voor de planning van online media in Nederland.
Het aantal volgers van vrouwenbladen op TikTok neemt een enorme spurt. Het aantal volgers van opiniebladen en dagblad magazines groeien fors op Instagram.
Met de bekend geworden reparatie komt het kabinet haar eerder gedane belofte om de btw op media, cultuur en sport niet te verhogen na. Hiermee komt een einde aan een jaar onzekerheid.
Wij zijn niet verhuisd, maar we krijgen een nieuw adres!
De online sessie vindt plaats op donderdag 5 juni 2025 van 9.00-12.30 uur.
Op woensdag 16 april 16.00 uur Nederlandse tijd organiseert de FIPP een AI update voor publishers. Leden van de Magazine Media Associatie (MMA) kunnen gratis aan het webinar deelnemen.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.