
Jongeren lezen vaker magazines in zomervakantie
52% van de jongeren van 16-29 jaar leest even vaak of vaker een magazine in de zomervakantie.
52% van de jongeren van 16-29 jaar leest even vaak of vaker een magazine in de zomervakantie.
Doel van het onderzoek is om inzicht te krijgen in het mediagebruik van kinderen in de leeftijd van 6 tot en met 12 jaar.
Maandag 12 juni vond in het prachtige hotel Boat&Co aan het IJ het eerste MMA Summer Event plaats. En met 29 graden op de thermometer werd het een echt zomerfeest! Tijdens het drukbezochte event – de informele afsluiting voor de zomervakanties voor alle medewerkers van de MMA-lidbedrijven – nam econoom…
In de Algemene Ledenvergadering van 12 juni jl. stemden de leden van de MMA in met de benoeming van vier door het bestuur voorgedragen nieuwe bestuursleden: Hugo Blom (VPRO), Ernst Keyzer (PXR), Marscha Krouwel (Hearst Netherlands) en Edwin Reinerie (Winq Media). Hugo Blom is uitgever van de VPRO Gids. Hij…
Graag nodigen wij je uit voor de eerste editie van het MMA Summer Event: dé informele afsluiting voor de zomervakanties voor alle medewerkers van de Magazine Media Associatie (MMA) lidbedrijven.
Groei van 13 procent lager dan verwacht.
Het MMA-jaarverslag 2022 is vandaag gepubliceerd op de MMA-site.
Het aantal volgers van magazinemerken op TikTok groeit met 8%.
Dinsdagmiddag 18 april 2023 organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) de tweede editie van de MMA Expert Roundtables, exclusieve bijeenkomsten voor wisselende bloedgroepen in de uitgeverijbranche. Deze editie staat geheel in het teken van ‘data driven marketing’. Data driven marketing helpt uitgevers om beter inzicht te krijgen in hun doelgroep…
Printmedia en TV zijn bij consumenten de favoriete reclamedragers.
Op 14 december a.s. vindt het MMA MAG DINER plaats. Ruim 200 magazinemakers en genodigden komen samen voor een exclusieve netwerkavond met een smaakvol diner, inspirerende presentaties en mooie verhalen over ons vak. De avond is besloten en uitsluitend toegankelijk voor MMA-leden en genodigden op basis van uitnodiging.