Nieuws

Evenementen keren terug in 2021! Maar in welke vorm?

De evenementensector zal nooit meer hetzelfde zijn, zoveel is zeker. Voor uitgevers die de afgelopen jaren hard werkten aan hun event-portfolio was de pandemie een flinke tegenslag. Anderzijds was de miserie ook voedingsbodem voor nieuwe creativiteit en een versnelling van de digitalisering. Hoe zal het nieuwe normaal van events eruit…

Lees verder

Facebook sluit zich aan bij Stichting Reclame Code

Facebook en Stichting Reclame Code maken vandaag bekend dat Facebook de principes en doelstellingen van de Stichting Reclame Code (SRC) officieel gaat onderschrijven. Met de deze maand gesloten overeenkomst bevestigt Facebook het belang van zelfregulering en het werk van de SRC.

Lees verder

CAOAPP & GezondUitgevenAPP beschikbaar

In aanvulling op de website uitgeverijbedrijf.nl zijn door het Bedrijfstakbureau voor het Uitgeverijbedrijf twee apps ontwikkeld die het mogelijk maken de informatie over de cao en over Gezond Uitgeven! goed te raadplegen op mobiel en Ipad. 

Lees verder

Nieuw Nationaal Media Onderzoek (NMO) geïntroduceerd

Vandaag, 15 april 2021, is het Nationaal Media Onderzoek (NMO) geïntroduceerd. Het onderzoek is een initiatief van de organisaties voor mediabereiksonderzoek in Nederland: Stichting KijkOnderzoek (SKO), Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO), Stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) en de Verenigde Internet Exploitanten (VINEX).

Lees verder

Online lancering Nationaal Media Onderzoek

15-04-2021 13:00 - 14:00

Live vanuit Amsterdam wordt via een webinar op 15 april a.s. het Nationaal Media Onderzoek gelanceerd. Onderdeel van het webinar is een online talkshow met gasten van mediabureaus en mediaorganisaties, media-onderzoekers en adverteerders.

Lees verder