Nieuwe editie NMO Kids Monitor
Doel van het onderzoek is om inzicht te krijgen in het mediagebruik van kinderen in de leeftijd van 6 tot en met 12 jaar.
Doel van het onderzoek is om inzicht te krijgen in het mediagebruik van kinderen in de leeftijd van 6 tot en met 12 jaar.
Maandag 12 juni vond in het prachtige hotel Boat&Co aan het IJ het eerste MMA Summer Event plaats. En met 29 graden op de thermometer werd het een echt zomerfeest! Tijdens het drukbezochte event – de informele afsluiting voor de zomervakanties voor alle medewerkers van de MMA-lidbedrijven – nam econoom…
In de Algemene Ledenvergadering van 12 juni jl. stemden de leden van de MMA in met de benoeming van vier door het bestuur voorgedragen nieuwe bestuursleden: Hugo Blom (VPRO), Ernst Keyzer (PXR), Marscha Krouwel (Hearst Netherlands) en Edwin Reinerie (Winq Media). Hugo Blom is uitgever van de VPRO Gids. Hij…
Graag nodigen wij je uit voor de eerste editie van het MMA Summer Event: dé informele afsluiting voor de zomervakanties voor alle medewerkers van de Magazine Media Associatie (MMA) lidbedrijven.
Groei van 13 procent lager dan verwacht.
Het MMA-jaarverslag 2022 is vandaag gepubliceerd op de MMA-site.
Het aantal volgers van magazinemerken op TikTok groeit met 8%.
Dinsdagmiddag 18 april 2023 organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) de tweede editie van de MMA Expert Roundtables, exclusieve bijeenkomsten voor wisselende bloedgroepen in de uitgeverijbranche. Deze editie staat geheel in het teken van ‘data driven marketing’. Data driven marketing helpt uitgevers om beter inzicht te krijgen in hun doelgroep…
Printmedia en TV zijn bij consumenten de favoriete reclamedragers.
Donderdag 25 mei 2023 en 22 juni 2023, online training.
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.