Mercur Cover van het Jaar terug van weggeweest
Goed nieuws in het jubileumjaar van de Mercurs: de Cover van het Jaar is terug bij de Mercurs.
Goed nieuws in het jubileumjaar van de Mercurs: de Cover van het Jaar is terug bij de Mercurs.
De Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) heeft grote gevolgen voor de manier waarop bedrijven omgaan met databestanden.
Voor de jurering van de Mercurs 2017 heeft de Magazine Media Associatie (MMA) een jury van zeven personen samengesteld. Vandaag zijn de namen van de juryleden bekendgemaakt. Zij stellen begin november de nominaties en winnaars vast in tien categorieën.
Reserveer alvast dinsdagmiddag 3 oktober 2017 in je agenda! NUV Academy organiseert dan samen met DDMA een bijeenkomst aan de hand van de introductie van de Checklist voor Uitgevers: In 10 stappen voldoen aan de AVG (GDPR).
Dit jaar zijn er 11 categorieën, met een nieuwe hoofdprijs: Mercur Magazinemerk van het Jaar. Een samenvoeging van de Mercur Magazine van het Jaar en Mercur Mediamerk van het Jaar.
De Europese Magazine Media Association (EMMA), de vertegenwoordiger van de Europese magazine mediabranche, is op zoek naar een nieuwe ‘Executive Director’.
Magnetic (de marketingorganisatie van magazine-uitgevers in het Verenigd Koninkrijk) onderzocht de rol van magazine media binnen het influencer ecosysteem en de impact die het medium heeft in termen van bereik en engagement in vergelijking met andere kanalen.
Het aantal likes/volgers van &C stijgt in het tweede kwartaal van 2017 met 58% en is daarmee het snelst groeiende magazine merk op social media. Dit blijkt uit de Social Media Monitor die voor de vierde keer door Magazine Media Associatie (MMA) is gepubliceerd.
Elk jaar deelt FIPP haar Insight Awards uit voor de beste studies om het gebruik van magazine media als advertentiemedium te promoten. Onder de winnaars bevinden zich o.a. Magnetic (UK), Magazine Networks (Australië) en Time Inc. (UK). Zij werden beloond met een Golden Medal. De winnende studies behandelen onderwerpen als influencer…
Businesssucces door boeien en binden van klanten.
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.