MMA analyse helpdesk
De Magazine Media Associatie (MMA) biedt support aan haar leden bij de analyses van de data uit het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).
De Magazine Media Associatie (MMA) biedt support aan haar leden bij de analyses van de data uit het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).
Online, social, events en print. Magazinemerken zijn sterk in ontwikkeling. Ondanks dat de diverse kanalen een belangrijk onderdeel van het succes van magazinemerken vormen, worden de prestaties vaak (onterecht) afgemeten aan sec de print prestaties. En dat terwijl er (inmiddels) zoveel meer bekend is over de 360 prestaties van magazinemerken….
In december vieren we de feestelijke 20ste editie van de Mercurs. Zonder de trouwe support van onze sponsors is het niet mogelijk deze prijzen uit te reiken. We zijn dan ook blij met de Gouden, Zilveren en Bronzen Sponsors, waarvan een groot aantal al jaren de Mercurs steunt en uitreikt…
Magazine Media Associatie’s (MMA) Belgische collega’s nodigen de leden van MMA uit voor een eerste – en zeer interessante – exclusieve bijeenkomst ‘MAGNIFY by Magazine Media‘ op vrijdag 6 oktober a.s. in Brussel.
Goed nieuws in het jubileumjaar van de Mercurs: de Cover van het Jaar is terug bij de Mercurs.
De Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) heeft grote gevolgen voor de manier waarop bedrijven omgaan met databestanden.
Voor de jurering van de Mercurs 2017 heeft de Magazine Media Associatie (MMA) een jury van zeven personen samengesteld. Vandaag zijn de namen van de juryleden bekendgemaakt. Zij stellen begin november de nominaties en winnaars vast in tien categorieën.
Reserveer alvast dinsdagmiddag 3 oktober 2017 in je agenda! NUV Academy organiseert dan samen met DDMA een bijeenkomst aan de hand van de introductie van de Checklist voor Uitgevers: In 10 stappen voldoen aan de AVG (GDPR).
Dit jaar zijn er 11 categorieën, met een nieuwe hoofdprijs: Mercur Magazinemerk van het Jaar. Een samenvoeging van de Mercur Magazine van het Jaar en Mercur Mediamerk van het Jaar.
De Europese Magazine Media Association (EMMA), de vertegenwoordiger van de Europese magazine mediabranche, is op zoek naar een nieuwe ‘Executive Director’.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…