Sterke stijging aantal volgers tuinbladen
In het eerste kwartaal van 2021 zijn tuinbladen de snelle groeiers op social media.
In het eerste kwartaal van 2021 zijn tuinbladen de snelle groeiers op social media.
Vandaag, 15 april 2021, is het Nationaal Media Onderzoek (NMO) geïntroduceerd. Het onderzoek is een initiatief van de organisaties voor mediabereiksonderzoek in Nederland: Stichting KijkOnderzoek (SKO), Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO), Stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) en de Verenigde Internet Exploitanten (VINEX).
Vanaf donderdag 1 april 2021 geldt in heel Nederland de nieuwe Code Postfilter.
Live vanuit Amsterdam wordt via een webinar op 15 april a.s. het Nationaal Media Onderzoek gelanceerd. Onderdeel van het webinar is een online talkshow met gasten van mediabureaus en mediaorganisaties, media-onderzoekers en adverteerders.
Na een intensief tenderproces zijn Kantar en Ipsos door SKO, NLO, NOM en VINEX geselecteerd om het nieuwe geïntegreerde bereiksonderzoek op te zetten.
Voor de Mediafederatie Academy, hét professionaliserings- en netwerkplatform voor de uitgeefbranche, is de Mediafederatie op zoek naar een ervaren programmamanager.
MMA heeft in samenwerking met de Mediafederatie Academy weer interessante 100% digitale bijeenkomsten voor je op het programma staan t/m mei 2021. Meld je alvast aan, want het aantal plaatsen is beperkt.
VANMIDDAG 16 maart om 15:00 uur geven de auteurs van de welbekende en zeer gewaardeerde ‘Innovation in Media World Reports’ van FIPP, Juan Señor & John Wilpers, een gratis webinar naar aanleiding van de lancering van de editie van 2021.
De impact van positiviteit op de consumptie van media en reclame.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…