Nieuws

Nieuw Nationaal Media Onderzoek (NMO) geïntroduceerd

Vandaag, 15 april 2021, is het Nationaal Media Onderzoek (NMO) geïntroduceerd. Het onderzoek is een initiatief van de organisaties voor mediabereiksonderzoek in Nederland: Stichting KijkOnderzoek (SKO), Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO), Stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) en de Verenigde Internet Exploitanten (VINEX).

Lees verder

Online lancering Nationaal Media Onderzoek

15-04-2021 13:00 - 14:00

Live vanuit Amsterdam wordt via een webinar op 15 april a.s. het Nationaal Media Onderzoek gelanceerd. Onderdeel van het webinar is een online talkshow met gasten van mediabureaus en mediaorganisaties, media-onderzoekers en adverteerders.

Lees verder

Innovation in Media World Report 2021 webinar

16-03-2021 15:00

VANMIDDAG 16 maart om 15:00 uur geven de auteurs van de welbekende en zeer gewaardeerde ‘Innovation in Media World Reports’ van FIPP, Juan Señor & John Wilpers, een gratis webinar naar aanleiding van de lancering van de editie van 2021.

Lees verder

Update MMA Magazine Media Factbook

Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…

Lees verder