Mediafederatie Academy voor MMA leden

Kom op donderdag 19 mei a.s. naar de Mediafederatie Academy workshop ‘Innoveren – van klantvraag naar oplossing’. De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.

In deze praktische workshop pak je relevante verbeterings- en vernieuwingsvraagstukken aan. Je krijgt handvatten hoe je stapsgewijs van een interne of externe klantvraag via het kernprobleem tot succesvolle oplossingsrichtingen kunt komen. Én hoe je je oplossingsrichting aan de man brengt.

Op (inter)actieve wijze beleef je in één dag de fasen van het innovatieproces en maak je daarbij steeds kleine uitstapjes naar de theorie. Laat je inspireren en ga hands-on aan de slag met verbetering en vernieuwing! Na deze workshop:

  • weet je welke mindset en aanpak nodig is voor vernieuwing en verbetering;
  • heb je inzicht hoe je goede gesprekken voert om je (interne of externe) klanten nog beter te begrijpen;
  • heb je het innovatieproces doorlopen en ervaren, van idee tot en met oplossingsrichting;
  • snap je het belang van experimenteren in kleine stapjes;
  • kun je eenvoudige experimenten opzetten waar je morgen mee aan de slag kunt;
  • weet je hoe je een impactvolle pitch maakt en geeft.

Kleine disclaimer: De Mediafederatie Academy is niet aansprakelijk voor het feit dat je de dag na deze workshop een aantal dingen in je werk blijvend anders gaat aanpakken!

Sprekers

Wendy Woelders. Wendy is ruim twintig jaar binnen bedrijven in een leidende rol bezig met innovatie en business development en heeft diverse educatieve startups opgericht. Sinds 2015 is ze eigenaar van Hands on Innovation en brengt ze mensen, teams en bedrijven in beweging zodat er verbetering, vernieuwing én versnelling ontstaat. Met haar praktische klantgedreven benadering zet ze het echt leren begrijpen klantproblemen centraal. Wendy deed/doet innovatie- en strategieopdrachten voor oa. Philips, Bureau ICE, 227 Learning, Aegon, Leyden Academy, NOAB, ASR, Uitgeverij Coutinho, Veluwe Mondzorg en Business Lapps.

Programma

09:15Ontvangst en deelnemersregistratie
16:00Innovatie mindset en aanpak
10:45Goede gesprekken voeren
12:30Lunch en netwerkgelegenheid
13:00Leren experimenteren
14:30Pitchen van ideeën
16:00Afsluiting

Meer informatie & aanmelden

Praktische informatie

Datum

19 mei 2022

Tijd

09:15 – 16:00

Doelgroep

Contentmakers, (hoofd)redacteuren, productontwikkelaars, communicatie-, product-, community-, brand- en marketingmanagers, uitgevers, business developers, marketeers en L&D-managers.

Locatie

Offline @ De Mediafederatie, Hogehilweg 6, 1101 CC Amsterdam.

Kosten

MMA subsidieert deelname van MMA leden volledig*
Niet-leden: € 550,- *

*Betalings- en annuleringsvoorwaarden zijn op de eventpagina te vinden

Deel dit artikel