bvA en VIA Privacy & AdTech gids voor marketeers beschikbaar voor leden MMA

bvA en VIA hebben een praktische gids gelanceerd die online marketeers helpt om te zorgen voor een goede bescherming van de consumentenprivacy en bijdraagt aan een gezond digitaal medialandschap, dat ‘veilig is voor consumenten en voor merken’. 

Op basis van onderzoek en vragen van de leden van beide brancheverenigingen bleek dat er nog steeds veel vragen bij marketeers en bureaus leven over de toepassing van de AVG, ook al is deze al vier jaar van kracht. Deze gids is dan ook bedoeld om de broodnodige duidelijkheid te scheppen en praktische ondersteuning te geven.

Zeven focuspunten voor naleving privacywetgeving
De gids kwam tot stand vanuit de industriebrede bvA VIA Werkgroep Privacy. Aan de hand van zeven focuspunten beschrijft gids aan welke wet- en regelgeving je moet voldoen om de privacy van je gebruikers goed te beschermen. Van juridische kaders tot praktische tips. Met uitgebreid aandacht voor de watch-outs en werking van nu nog veel gebruikte third-party cookies en alternatieve ‘cookieless’-oplossingen.

Omdat de inhoud door de voortdurende veranderingen in techniek en wetgeving snel kan verouderen, is deze gids een levend document dat geregeld zal worden geactualiseerd.

bvA en VIA Privacy & AdTech gids gratis op te vragen voor MMA leden

Ben je werkzaam bij een MMA lidbedrijf en wil je de bvA & VIA Privacy & AdTech gids GRATIS ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@mma.nl en wij zorgen ervoor dat de gids (in PDF) zo snel mogelijk ontvangt.

Deel dit artikel