
Reclame in vertrouwde media effectiever en lucratiever
Tweede whitepaper van Trust in Media gepubliceerd.
Tweede whitepaper van Trust in Media gepubliceerd.
De bereiksonderzoeken van print (NOM), radio (NLO), televisie (SKO) en online (NOBO) worden opgenomen in het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Dit crossmediale design biedt vele mogelijkheden om betere inzichten te krijgen in het crossmediale mediagedrag van de Nederlanders. De onderdelen van het NMO zullen op verschillende momenten ingevoerd worden. NOM…
In het tweede kwartaal van 2021 zien special interest- en vrouwen titels het aantal volgers op social media het snelst groeien.
Podcast met Helene van Santen (Margriet) over het vertrouwen in media.
Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media?
Sterke groei online lezers van magazinemerken.
In deze coronatijd zien we de aandacht voor gezondheid terugkomen in een stijgend bereik voor de gezondheidsbladen.
In het eerste kwartaal van 2021 zijn tuinbladen de snelle groeiers op social media.
De impact van positiviteit op de consumptie van media en reclame.
Digitaal voegt gemiddeld 51% bereik toe aan een magazinemerk.