
NOBO – a digital day
Het online bereiksonderzoek (NOBO) wordt uitgebreid met bereiksmeting per uur.
Het online bereiksonderzoek (NOBO) wordt uitgebreid met bereiksmeting per uur.
Daar waar tv en radio het zwaar hebben, blijven papieren magazines behoorlijk populair onder jongeren.
Het aantal volgers van magazinemerken op social media groeit vooral op Instagram en YouTube.
31 van de 44 gemeten magazinemerken zien het merkbereik stijgen.
Inschrijving is geopend voor de FIPP Insight Awards!
Het aantal lezers van print magazines blijft wederom stabiel.
Offline moment – zonder prikkels en afleiding – is belangrijke motivatie van jongeren om magazines te lezen.
Vakantiegangers kunnen niet zonder Nederlandse media.
Artikelen en advertenties in (digitale) magazines en posts van influencers zetten regelmatig aan tot actie. Magazines hebben daarbij een iets grotere impact vanwege de sterkere band met de lezers.
De Nederlandse edities van internationale vrouwenmagazines, zoals ELLE, Cosmopolitan, Glamour en Women’s Health hebben een grote groep online lezers.