GfK Trends in digitale media: consument kiest graag zelf wat er wanneer geconsumeerd wordt aan media
Highlights GfK Trends in Digitale Media 2022
Highlights GfK Trends in Digitale Media 2022
Kom op donderdag 9 maart a.s. naar de Mediafederatie Academy bijeenkomst ‘Ontdek de killer contentmarketingstrategie voor jouw merk’. De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.
Kom op donderdag 2 februari a.s. naar de Mediafederatie Academy online bijeenkomst ‘Digitale abonnementen – best practices en succesfactoren’. De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.
Uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken.
Erwin van Luit geniet van mooie merken. MMA zelf valt daar zeker onder wat hem betreft. Dat is dan ook de reden, dat hij na een twee jaar durende bestuursfunctie, zich heeft opgeworpen als voorzitter. Hij is vastbesloten om voort te bouwen op de plannen van zijn voorganger Luc van…
De Raad voor de Journalistiek beoordeelt klachten voortaan als ‘gegrond’ of ‘ongegrond’ en niet langer als ‘zorgvuldig’ of ‘onzorgvuldig’. Daarmee wil de Raad duidelijker maken dat hij een specifieke klacht beoordeelt en niet de integriteit van een journalist.
Terugkijkend op 2022 kunnen we wel stellen dat we wederom een uitdagend jaar achter de rug hebben! Post-corona zouden we snel ‘terug naar normaal’ gaan. Boy, were we wrong about that!
MMA heeft in samenwerking met de Mediafederatie Academy weer interessante bijeenkomsten voor je op het programma staan in 2023. Meld je alvast aan, want het aantal plaatsen is beperkt.
Mediaprofessionals overschatten het online mediagebruik en onderschatten het mediabereik traditionele media van de gemiddelde Nederlander.
Met de Mediamonitor volgt het Commissariaat voor de Media al 20 jaar de ontwikkelingen in de Nederlandse mediasector.
Samen. Dat was de boodschap van MMA-voorzitter Erwin van Luit en van ex-professioneel langebaanschaatser en digitaal ondernemer Ben van der Burg. De MMA roept magazinemakers op tot samenwerking en vernieuwing. Het devies is: zie elkaar niet als concurrenten, maar deel kennis en durf samen te investeren. Zoek elkaar op. Het…