Media Reactions 2023: opnieuw grote verschillen tussen consumenten en marketeers in hun vertrouwen in media
Marketeers hebben een volledig andere kijk dan consumenten als het gaat om hun vertrouwen in mediumtypen.
Marketeers hebben een volledig andere kijk dan consumenten als het gaat om hun vertrouwen in mediumtypen.
Het dagelijkse gebruik van de traditionele media blijft dalen. Het mediagebruik, vooral van jongeren, speelt zich in toenemende mate online af en op platforms van grote internationale spelers. De kloof tussen het mediagebruik van jongeren en oudere leeftijdsgroepen wordt steeds groter.
Dinsdag 28 november 2023, online inspiratiesessie over hoe je als organisatie op een waardevolle manier invulling kan geven aan duurzaamheid.
The 46th FIPP World Media Congress takes place from 4-6 june 2023 in Cascais, Portugal, on the outskirts of Lisbon.
Het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek opent op 23 oktober een nieuwe aanvraagronde voor twee subsidieprogramma’s ter ondersteuning van onderzoeksjournalistiek in Nederland.
Waar traditionele advertenties, sociale media en zoekmachines vandaag fundamenteel anders functioneren, blijven de legacy media standvastige bakens van betrouwbaarheid die merken en het publiek kunnen verenigen.
De ophef rondom de veranderingen bij Twitter/X heeft (nog) geen invloed gehad op het aantal volgers van magazinemerken op het platform.
Doe mee aan deze bijeenkomst over huidige stand van zaken.
Donderdag 7 december 2023, Training. AI leidt tot een exponentiële groei aan kansen, mogelijkheden en competitie. Hoe kun je daarop reageren? Ontwikkel je skillset voor de toekomst en leer werken met ChatGPT. Doe mee aan deze praktische training en ontdek hoe je AI direct kunt inzetten in je eigen werk…
53 procent ervaart moeite met tijd vrijmaken voor lezen en ruim 62 procent van alle Nederlanders geeft aan dat zij meer willen lezen.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…