
Reclameverbod financiële producten onnodig en te verstrekkend
NDP Nieuwsmedia en MMA noemen de plannen voor reclameverboden voor bepaalde financiële producten onnodig en te verstrekkend.
NDP Nieuwsmedia en MMA noemen de plannen voor reclameverboden voor bepaalde financiële producten onnodig en te verstrekkend.
Every year, the Future Media Lab. hosts a conference in Brussels that brings together representatives from the media, technology and policy fields to discuss the future of Europe’s media sector.
Het bereik van magazine media merken is in 2016 toegenomen: het printbereik is gelijk gebleven en het digitale bereik is met 11% gestegen. Dit blijkt uit de rapportage NOM Mediamerken 2017-I en de NOM Printmonitor 2017-I die vandaag, 23 maart 2017, door NOM zijn gepubliceerd.
Uitgeverijen zijn continu bezig te vernieuwen. Op zoek naar nieuwe inkomstenstromen in het digitale domein en naar manieren om de oude te behouden. Medewerkers bij lidbedrijven van het NUV, die zijn belast met het aanjagen en organiseren van innovatie hebben vele uitdagingen gemeen. Zij kunnen van elkaar leren en elkaar…
Het bestuur van de Stichting Reclame Code heeft Dick Molman benoemd tot voorzitter van het bestuur.
Vrijwel alle Europese ministers van Financiën lieten zich vandaag positief uit over de verlaging van de btw op digitale publicaties.
In deze bijeenkomst staat de eigen praktijk van de deelnemers centraal tijdens instrumentele break-outsessies.
Maandag 3 april 2017, de Balie Amsterdam. Met dit keer als onderwerp: Kansen zien… en grijpen! Let op: deze editie is vol, aanmelden is niet meer mogelijk!
Voor de tiende keer in successie organiseert de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP) – waarin Magazine Media Associatie (MMA), NVJ Academy en de Freelancers Associatie (FLA) zijn vertegenwoordigd – een masterclass voor leidinggevenden. Deze keer met een speciale editie voor (adjunct) hoofdredacteuren.
Libelle en Cosmopolitan praten achterban bij.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…