Exclusieve kennismaking met MediaMatters voor MMA-leden
MediaMatters biedt de mogelijkheid om vrijdagmiddag 27 oktober a.s. de final pitches van de MatchMaking Days mee te maken.
MediaMatters biedt de mogelijkheid om vrijdagmiddag 27 oktober a.s. de final pitches van de MatchMaking Days mee te maken.
Naar verluidt is in het nieuwe regeerakkoord een verhoging opgenomen van het verlaagde btw-tarief van 6 naar 9 procent.
Tijdens de NUV Academy bijeenkomst op 3 oktober 2017 werd de interactieve ‘Checklist voor uitgevers: De AVG in 10 stappen’ gelanceerd en aan de deelnemers uitgereikt.
Het 20e jubileum van Mercurs uitreiking is nu al een succes: met een recordaantal van 159 inzendingen zijn alle records gebroken. Dat is een stijging van maar liefst 45% ten opzichte van vorig jaar!
De deadline van de Mercurs halen? Zorg dat je inzending vandaag, woensdag 4 oktober, voor 17 uur binnen is.
Drie keer per jaar organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) kleinschalige, exclusieve lunchbijeenkomsten voor haar leden. De lunches bieden de gelegenheid het gesprek aan te gaan met experts van buiten onze branche. Wat kan deze expert jou meegeven om jouw business te verbeteren, inspiratie te bieden en resultaten te laten…
Een nieuwe campagne van onze collega’s van de PPA (UK) die de kracht van magazines heel goed weergeeft: magazines als pauzeknop van het leven.
Deze editie van Magazine Media Café stond in het teken van hoe je als magazineuitgever toch een ‘fair share’ van de mediabestedingen naar je toe kunt trekken. Want de groei in de advertentiemarkt wordt volledig opgeslokt door de twee online giganten Google en Facebook.
Maak nú je inzending voor de Mercurs gereed. Het is 4 oktober voor je ’t weet! De jury is er klaar voor. Wij spraken twee van de zeven juryleden.
NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia) bereidt momenteel de NOM:NOBO fusie voor, waarin de printbereikcijfers van NOM worden gefuseerd met de online bereikcijfers afkomstig van NOBO (Nationaal Online Bereiksonderzoek).
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…