Nieuws

Lunch & Learn

BUNQ: succesvolle innovatie in de conservatieve bankenwereld

12-10-2017 12:00 - 14:00

Drie keer per jaar organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) kleinschalige, exclusieve lunchbijeenkomsten voor haar leden. De lunches bieden de gelegenheid het gesprek aan te gaan met experts van buiten onze branche. Wat kan deze expert jou meegeven om jouw business te verbeteren, inspiratie te bieden en resultaten te laten…

Lees verder
Magazine Media Café

Het verslag van Magazine Media Café is nu beschikbaar!

Deze editie van Magazine Media Café stond in het teken van hoe je als magazineuitgever toch een ‘fair share’ van de mediabestedingen naar je toe kunt trekken. Want de groei in de advertentiemarkt wordt volledig opgeslokt door de twee online giganten Google en Facebook.

Lees verder
NOM Nobo

Fusie bereikscijfers print en online

NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia) bereidt momenteel de NOM:NOBO fusie voor, waarin de printbereikcijfers van NOM worden gefuseerd met de online bereikcijfers afkomstig van NOBO (Nationaal Online Bereiksonderzoek).

Lees verder

Update MMA Magazine Media Factbook

Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…

Lees verder