
2021: het tweede coronajaar
In het MMA Jaarverslag 2021 lees je hoe de brancheorganisatie in het tweede jaar van de coronacrisis invulling heeft gegeven aan de belangenbehartiging en de activiteiten.
In het MMA Jaarverslag 2021 lees je hoe de brancheorganisatie in het tweede jaar van de coronacrisis invulling heeft gegeven aan de belangenbehartiging en de activiteiten.
Consumenten nemen reclame en sponsoring bij podcasts opvallend goed op. Podcastluisteraars worden bij beluistering nieuwsgierig naar de producten van de adverteerders en sponors. Deze effecten doen zich met name voor bij podcasts van gerenommeerde uitgevers.
Tijdens deze eerste Mediafederatie Academy Tech Update in een reeks van tien word je in 30 minuten bijgepraat over AI Assistants en Conversation Design. De update wordt afgesloten met een optionele Q&A. Na afloop ontvang je toegang tot de filmopname van Tech Update en een selectie van de beste artikelen, video’s…
Kom op donderdag 19 mei a.s. naar de Mediafederatie Academy workshop ‘Innoveren – van klantvraag naar oplossing’. De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft als doel om het mediagedrag van Nederland in kaart te brengen voor televisiekijken, radioluisteren, internetgebruik en het lezen van dagbladen en tijdschriften. De nieuw op te richten Stichting NMO is op zoek naar een Algemeen Directeur en een Directeur Onderzoek, die dit geheel nieuwe…
bvA en VIA hebben een praktische gids gelanceerd die online marketeers helpt om te zorgen voor een goede bescherming van de consumentenprivacy en bijdraagt aan een gezond digitaal medialandschap, dat ‘veilig is voor consumenten en voor merken’.
The 44th FIPP World Media Congress will take place in Lisbon-Cascais, Portugal from June 7th to 9th 2022.
Op 13 maart 2022 heeft de Belastingdienst opnieuw zijn goedkeuring gegeven aan de Modelovereenkomst voor freelance auteurs en redactiemedewerkers algemeen.
Top 5 sterkste mediamerken in overbrengen reclameboodschap gedomineerd door magazinemerken.
De laatste coronamaatregelen worden afgeschaft. Dat heeft minister Kuipers op 15 maart 2022 bekendgemaakt. Na twee jaar komt het thuiswerkadvies per direct te vervallen. Vanaf 23 maart geldt er geen mondkapjesplicht meer in het openbaar vervoer. De basisadviezen zoals handen wassen en testen bij klachten blijven nog wel gelden.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…