Nieuw initiatief: MMA Markt Monitor
De Magazine Media Associatie start met een nieuw initiatief: de MMA Markt Monitor.
De Magazine Media Associatie start met een nieuw initiatief: de MMA Markt Monitor.
Hij is er weer! Een vernieuwde versie van de Bits & Bytes presentatie over magazinemedia in Nederland met de meest recente cijfers.
USP’s van vertrouwde media op een rij.
In het laatste kwartaal van 2021 groeiden het aantal volgers van tuin-, food-, gezondheid- en woonbladen op social media het sterkst.
Highlights GfK Trends in digitale media 2021
Offline kanalen, waaronder magazines en dagbladen, zijn de favoriete reclamedragers van de consument. Kwaliteit, relevantie én betrouwbaarheid van offline kanalen zijn aspecten die de Nederlandse mediagebruikers waarderen.
Als het gaat om reclamedragers dan hebben adverteerders en consumenten sterk uiteenlopende voorkeuren.
De eerste publicatie onder de vlag van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) is een feit.
Advertenties in dagbladen en magazines krijgen het vertrouwen van de overgrote meerderheid van de consumenten. Twee op drie lezers vertrouwen de reclameboodschappen in deze mediumtypen. Dat blijkt uit het nieuwe Nielsen-onderzoek ‘Trust in Advertising 2021’. Volgens onderzoek zijn ‘aanbevelingen van mensen die ik ken‘ met 89% wereldwijd veruit de meest…
DPG Media, Mediahuis en Hearst Netherlands bereiken met hun online videocontent 8,1 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder.