
Infographic: meer impact & ROI met reclame in vertrouwde media
USP’s van vertrouwde media op een rij.
USP’s van vertrouwde media op een rij.
In het laatste kwartaal van 2021 groeiden het aantal volgers van tuin-, food-, gezondheid- en woonbladen op social media het sterkst.
Highlights GfK Trends in digitale media 2021
Offline kanalen, waaronder magazines en dagbladen, zijn de favoriete reclamedragers van de consument. Kwaliteit, relevantie én betrouwbaarheid van offline kanalen zijn aspecten die de Nederlandse mediagebruikers waarderen.
Als het gaat om reclamedragers dan hebben adverteerders en consumenten sterk uiteenlopende voorkeuren.
De eerste publicatie onder de vlag van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) is een feit.
Advertenties in dagbladen en magazines krijgen het vertrouwen van de overgrote meerderheid van de consumenten. Twee op drie lezers vertrouwen de reclameboodschappen in deze mediumtypen. Dat blijkt uit het nieuwe Nielsen-onderzoek ‘Trust in Advertising 2021’. Volgens onderzoek zijn ‘aanbevelingen van mensen die ik ken‘ met 89% wereldwijd veruit de meest…
DPG Media, Mediahuis en Hearst Netherlands bereiken met hun online videocontent 8,1 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder.
Het Commissariaat voor de Media publiceert jaarlijks haar onderzoek naar de stand van zaken in media.
Het aantal volgers van magazinemerken op de diverse social media kanalen stabiliseert. TikTok groeit nog snel.