Update MMA Magazine Media Factbook

Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en feiten over de branche en laat zien hoe veelzijdig en krachtig magazinemerken vandaag de dag zijn.

Met meer dan 9 miljoen printlezers, een vergelijkbaar aantal maandelijkse digitale gebruikers, miljoenen volgers op sociale media en talloze drukbezochte events, was de connectie tussen consumenten en magazinemerken nog nooit zo sterk. Van print tot podcasts, van e-learning tot events, van websites tot video: magazinemerken zijn overal, 24/7.

Deze nieuwe editie van het ‘MMA Magazine Media Factbook’, biedt de meest actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de relevantie van dit mediumtype in het huidige medialandschap.

USP’s en inspiratie

Naast actuele cijfers en achtergrondinformatie, schenkt het Magazine Media Factbook ook aandacht aan de USP’s van magazinemerken en zijn inspirerende cases van diverse publishers opgenomen, waaronder de genomineerden en winnaar van de Mercur Partnership van het jaar 2024.


Over het MMA Magazine Media Factbook

Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.

Het initiatief voor het ‘MMA Magazine Media Factbook’ is ontstaan uit de wens om stakeholders, adverteerders en mediabureaus op een toegankelijke en overzichtelijke manier te voorzien van actuele (cijfermatige) informatie en inspiratie omtrent de magazinemedia branche. Om aan de behoefte van de markt tegemoet te komen is een online uitgave gecreëerd waarin – gebundelde – relevante gegevens van magazinemerken zijn verzameld. De doelstelling is informeren en inspireren. De focus ligt hierbij op magazines als sterke multimediale merken. De uitgave zal op regelmatige basis worden geactualiseerd.

De uitgave kan hier in PDF gedownload worden:

 

Deel dit artikel