NMO lanceert nieuwe standaard voor online bezoekers
‘NMO Online’ levert bereik voor websites en apps op álle devices.
‘NMO Online’ levert bereik voor websites en apps op álle devices.
Nieuw onderzoek brengt een dag in het leven van de gemiddelde Nederlander in kaart.
Resultaten van het meest recente Digital News Report vertaald in vijf uitdagingen voor de mediabranche en evenveel ‘reasons to be cheerful’.
Vanaf 8 januari 2024 zijn er weer wekelijks bereikscijfers voor websites en apps. De markt beschikt dan over een standaard voor het meten en rapporteren van website- en appbereik.
Hoe is het medialandschap, een jaar na de lancering van ChatGPT, veranderd?
Ontvangen presentje zorgt bij 51 procent voor teleurstelling.
Niet alleen is bij printcampagnes de herkenning gemiddeld gezien een van de hoogste, de brand attribution is ongeëvenaard.
Marketeers hebben een volledig andere kijk dan consumenten als het gaat om hun vertrouwen in mediumtypen.
Het dagelijkse gebruik van de traditionele media blijft dalen. Het mediagebruik, vooral van jongeren, speelt zich in toenemende mate online af en op platforms van grote internationale spelers. De kloof tussen het mediagebruik van jongeren en oudere leeftijdsgroepen wordt steeds groter.
De ophef rondom de veranderingen bij Twitter/X heeft (nog) geen invloed gehad op het aantal volgers van magazinemerken op het platform.