Magazines versterken hun merkpositie online
Sterke stijging van het digitale bereik van magazinemerken.
Sterke stijging van het digitale bereik van magazinemerken.
Magazine highlights Trends in digitale media 2019.
Magazines zijn geliefd op social media. Dat blijkt wel uit het groeiende aantal volgers. De stand van zaken anno 2020.
Bereik print magazines stabiel.
Magazine Media Associatie (MMA) wint een Silver Medal bij de FIPP & UPM Insight Awards 2019 voor het onderzoek ‘BIG MAG – de unieke waarde van magazinemerken’.
Veel consumenten komen via social media in aanraking met magazinemerken. De social kanalen van magazinemerken vormen een belangrijke trigger voor het lezen van magazines.
Het online bereiksonderzoek (NOBO) wordt uitgebreid met bereiksmeting per uur.
Printreclame krijgt veel aandacht van consumenten en zorgt voor positieve emoties. Dagbladen en magazines vormen een veilige omgeving voor de reclameboodschappen en vergroten de voorkeur voor merken.
In Nederland stijgen de online advertentiebestedingen met 8%.
Daar waar tv en radio het zwaar hebben, blijven papieren magazines behoorlijk populair onder jongeren.