
MMA wint een Silver Medal bij uitreiking internationale onderzoeksprijzen!
Magazine Media Associatie (MMA) wint een Silver Medal bij de FIPP & UPM Insight Awards 2019 voor het onderzoek ‘BIG MAG – de unieke waarde van magazinemerken’.
Magazine Media Associatie (MMA) wint een Silver Medal bij de FIPP & UPM Insight Awards 2019 voor het onderzoek ‘BIG MAG – de unieke waarde van magazinemerken’.
Veel consumenten komen via social media in aanraking met magazinemerken. De social kanalen van magazinemerken vormen een belangrijke trigger voor het lezen van magazines.
Het online bereiksonderzoek (NOBO) wordt uitgebreid met bereiksmeting per uur.
Printreclame krijgt veel aandacht van consumenten en zorgt voor positieve emoties. Dagbladen en magazines vormen een veilige omgeving voor de reclameboodschappen en vergroten de voorkeur voor merken.
In Nederland stijgen de online advertentiebestedingen met 8%.
Daar waar tv en radio het zwaar hebben, blijven papieren magazines behoorlijk populair onder jongeren.
Het aantal volgers van magazinemerken op social media groeit vooral op Instagram en YouTube.
31 van de 44 gemeten magazinemerken zien het merkbereik stijgen.
Inschrijving is geopend voor de FIPP Insight Awards!
Het aantal lezers van print magazines blijft wederom stabiel.