Online advertentiebestedingen in Europa groeien met 13,9%
In Nederland stijgen de online advertentiebestedingen met 8%.
In Nederland stijgen de online advertentiebestedingen met 8%.
Daar waar tv en radio het zwaar hebben, blijven papieren magazines behoorlijk populair onder jongeren.
Het aantal volgers van magazinemerken op social media groeit vooral op Instagram en YouTube.
31 van de 44 gemeten magazinemerken zien het merkbereik stijgen.
Inschrijving is geopend voor de FIPP Insight Awards!
Het aantal lezers van print magazines blijft wederom stabiel.
Leg onmiddellijk uw telefoon neer en neem een papieren magazine, boek of krant ter hand! Er is genoeg wetenschappelijk bewijs dat u daardoor langer zou kunnen leven. We geven het u even mee voor de zomer: de ideale periode voor een ontwenningskuur!
Offline moment – zonder prikkels en afleiding – is belangrijke motivatie van jongeren om magazines te lezen.
Vakantiegangers kunnen niet zonder Nederlandse media.
Artikelen en advertenties in (digitale) magazines en posts van influencers zetten regelmatig aan tot actie. Magazines hebben daarbij een iets grotere impact vanwege de sterkere band met de lezers.