
5% groei online bereik magazines
Het digitale bereik van magazines stijgt met 5%.
Het digitale bereik van magazines stijgt met 5%.
vtwonen, LINDA. en Flow zijn de populairste magazinemerken op Instagram. Met het grote aantal volgers zijn het invloedrijke mediamerken op dit social media platform.
Waar waarderen gebruikers van mediamerken en -kanalen reclame het meest?
Het bereik van print magazines is stabiel.
In het kader van de coronacrisis heeft de MMA exclusief voor haar leden een rapportage opgesteld met de bruto advertentiebestedingen in magazines in het eerste halfjaar 2020.
Nieuwe inzichten in de beleving, functie en inzet van magazines en dagbladen.
Grote groep online lezers voor magazinemerken.
Het aantal volgers van magazinemerken die actief zijn op TikTok is vanaf het tweede kwartaal 2020 opgenomen in de Social Media Monitor van de Magazine Media Associatie (MMA).
Magazines bieden adverteerders een passende en veilige omgeving
De Nederlander is traditionele media de afgelopen jaren doelbewuster gaan gebruiken. Het tegengestelde gaat op voor social media die meer uit tijdverdrijf worden bekeken.