
Mediamonitor 2021: Kantelpunt in digitalisering mediagebruik en -concentratie
Het Commissariaat voor de Media publiceert jaarlijks haar onderzoek naar de stand van zaken in media.
Het Commissariaat voor de Media publiceert jaarlijks haar onderzoek naar de stand van zaken in media.
Het aantal volgers van magazinemerken op de diverse social media kanalen stabiliseert. TikTok groeit nog snel.
Tweede whitepaper van Trust in Media gepubliceerd.
De bereiksonderzoeken van print (NOM), radio (NLO), televisie (SKO) en online (NOBO) worden opgenomen in het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Dit crossmediale design biedt vele mogelijkheden om betere inzichten te krijgen in het crossmediale mediagedrag van de Nederlanders. De onderdelen van het NMO zullen op verschillende momenten ingevoerd worden. NOM…
In het tweede kwartaal van 2021 zien special interest- en vrouwen titels het aantal volgers op social media het snelst groeien.
Podcast met Helene van Santen (Margriet) over het vertrouwen in media.
Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media?
Sterke groei online lezers van magazinemerken.
In deze coronatijd zien we de aandacht voor gezondheid terugkomen in een stijgend bereik voor de gezondheidsbladen.
In het eerste kwartaal van 2021 zijn tuinbladen de snelle groeiers op social media.