Podcast: het vertrouwen in media: aan welke media vertrouw jij je merk toe?
Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media?
Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media?
Een uitgave van onze Belgische collega’s met experts over de meest actuele media-onderwerpen van vandaag en morgen.
Waar waarderen gebruikers van mediamerken en -kanalen reclame het meest?
Traditionele media worden het meest betrouwbaar gevonden.
Magazine Media Associatie (MMA) wint een Silver Medal bij de FIPP & UPM Insight Awards 2019 voor het onderzoek ‘BIG MAG – de unieke waarde van magazinemerken’.
Printreclame krijgt veel aandacht van consumenten en zorgt voor positieve emoties. Dagbladen en magazines vormen een veilige omgeving voor de reclameboodschappen en vergroten de voorkeur voor merken.
In Nederland stijgen de online advertentiebestedingen met 8%.
Inschrijving is geopend voor de FIPP Insight Awards!
Leg onmiddellijk uw telefoon neer en neem een papieren magazine, boek of krant ter hand! Er is genoeg wetenschappelijk bewijs dat u daardoor langer zou kunnen leven. We geven het u even mee voor de zomer: de ideale periode voor een ontwenningskuur!
Magazines bieden adverteerders positiviteit, relevantie en vertrouwen. 3 eigenschappen voor onverdeelde aandacht.