Alle berichten in: Internationaal (10)

Native Advertising Trends 2017

Native advertising zal naar verwachting in 2020 wereldwijd verdubbeld zijn tot 40% van de advertentieinkomsten. In 2016 was dat nog 21%. Dit blijkt uit de jaarlijkse wereldwijde studie van het Native Advertising Institute en FIPP over  native advertising in de magazine media branche.

Lees verder

FIPP Insight Awards: dit zijn de winnaars!

Elk jaar deelt FIPP haar Insight Awards uit voor de beste studies om het gebruik van magazine media als advertentiemedium te promoten. Onder de winnaars bevinden zich o.a. Magnetic (UK), Magazine Networks (Australië) en Time Inc. (UK). Zij werden beloond met een Golden Medal. De winnende studies behandelen onderwerpen als influencer…

Lees verder

Magazine Media Factbook 2016/17

The Association of Magazine Media (MPA) publiceert jaarlijks haar Magazine Media Factbook. De nieuwste versie (2016/17) is weer beschikbaar. Deze gratis digitale uitgave bevat zo’n 100 pagina’s met actuele, uitgebreide en overtuigende cijfers en feiten over magazine media.

Lees verder

1/3 van advertentie inkomsten afkomstig van native advertising in 2018

In 2018 zal eenderde van de advertentie inkomsten wereldwijd afkomstig zijn van native advertising. Dit blijkt uit het rapport ‘Native Advertising Trends 2016 – the Magazine Industry’. Dit internationale onderzoek onder publishers is uitgevoerd door The Native Advertising Institute en FIPP. Het rapport bevat informatie over het belang en het gebruik van native advertising.

Lees verder

ROI magazines weer het hoogst

Op basis van 1.400 studies voor 450 merken en 11 jaar trackingdata, concludeert Nielsen dat magazines de hoogste Return on Advertising Spend (ROAS) realiseren. Gemiddeld leveren magazines 3,94 dollar op voor elke geïnvesteerde reclamedollar. Display advertising volgt op enige afstand met een ROI van 2,63 dollar. De studie toont verder aan…

Lees verder