
Celebrating excellence in research and insight
Inschrijving is geopend voor de FIPP Insight Awards!
Inschrijving is geopend voor de FIPP Insight Awards!
Leg onmiddellijk uw telefoon neer en neem een papieren magazine, boek of krant ter hand! Er is genoeg wetenschappelijk bewijs dat u daardoor langer zou kunnen leven. We geven het u even mee voor de zomer: de ideale periode voor een ontwenningskuur!
Magazines bieden adverteerders positiviteit, relevantie en vertrouwen. 3 eigenschappen voor onverdeelde aandacht.
Magazinemerken spelen een belangrijke rol in het aankoopproces van auto’s en home deco producten. Vooral de invloed op aankoopgewoonten en het aankoopbudget is groot.
Magazinemerken zijn de belangrijkste beinvloeders in de communicatie van premium en luxury brands. Dit blijkt uit onderzoek van Conde Nast (Spanje). De publisher onderzocht de rol van influencers en magazinemerken in de wereld van luxury en premium brands.
Sanoma wint 2 keer een Golden Medal bij de FIPP & UPM Insight awards 2018. Zowel het onderzoek ‘Trusted brands, trusted ads’ als ‘BSR Quality Planner’ vielen in de prijzen.
Het belang van native advertising neemt snel toe. Native advertising bedroeg in 2017 al 31% van de advertentieinkomsten van magazine media publishers en zal naar verwachting in 2021 zijn uitgegroeid naar 46%.
Magazine media voorzien merken van een kwalitatieve, onderwerpspecifieke context, gebracht aan een aandachtig publiek.
Onlangs lanceerde Associated Media Publishing, een Zuid-Afrikaanse uitgeverij, de campagne ‘Make time for print’ met (tot dusver) 2 nostaligische video’s die het verlangen naar een momentje zonder technologie kunstzinnig weergeven.
Een overzicht van de wereldwijde ontwikkelingen op het gebied van mediabereiksonderzoek.