
Consument waardeert reclame in offline kanalen het meest
Consumenten zijn positiever over reclame in offline kanalen dan op digitale platformen.
Consumenten zijn positiever over reclame in offline kanalen dan op digitale platformen.
Britten vinden magazines de meest betrouwbare media voor nieuws. Dat blijkt uit het rapport News Consumption in the UK 2021 van mediaregulator Ofcom. Het rapport beschrijft de geraadpleegde bronnen en houding ten opzichte van nieuws.
Podcast met Helene van Santen (Margriet) over het vertrouwen in media.
Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media?
Een uitgave van onze Belgische collega’s met experts over de meest actuele media-onderwerpen van vandaag en morgen.
Waar waarderen gebruikers van mediamerken en -kanalen reclame het meest?
Traditionele media worden het meest betrouwbaar gevonden.
Magazine Media Associatie (MMA) wint een Silver Medal bij de FIPP & UPM Insight Awards 2019 voor het onderzoek ‘BIG MAG – de unieke waarde van magazinemerken’.
Printreclame krijgt veel aandacht van consumenten en zorgt voor positieve emoties. Dagbladen en magazines vormen een veilige omgeving voor de reclameboodschappen en vergroten de voorkeur voor merken.
In Nederland stijgen de online advertentiebestedingen met 8%.