MMA wint een Silver Medal bij uitreiking internationale onderzoeksprijzen!

Magazine Media Associatie (MMA) wint een Silver Medal bij de FIPP & UPM Insight Awards 2019 voor het onderzoek ‘BIG MAG – de unieke waarde van magazinemerken’.

Op 12 november jl. werden in Las Vegas de winnaars van de FIPP Insight Awards 2019 bekend gemaakt. MMA heeft een Silver Medal gewonnen in de categorie ‘Primary Research Project B2B’.

Elk jaar kent FIPP haar Insight Awards toe aan de beste studies en projecten om het gebruik van magazine media zowel op de advertentiemarkt als de consumentenmarkt te promoten. Tijdens de FIPP World Media Congres in Las Vegas werden de winnaars bekend gemaakt. Onder de winnaars bevinden zich naast MMA die het onderzoek in samenwerking met Blauw Research heeft uitgevoerd, o.a. Magnetic en Hearst (UK), Axel Springer (Duitsland), Bauer Media (Australië), ARI en Condé Nast (Spanje) & Associated Media (Zuid-Afrika). Zij werden allen beloond met een Golden of Silver Medal.

Alle winnaars op een rij:

Commercial Outcome
The Power of Positivity, Hearst UK – Gold
House & Leisure, Associated Media Publishers, South Africa – Silver

Magazine Media Promotion
Pay Attention, Magnetic, UK – Gold
Inspiration Points, ARI – the Spanish Magazine Association, Spain – Silver
#WakeUp&Create, Condé Nast Spain – Silver

Primary Research Project B2B
BIG MAG – unique value of magazine brands, Magazine Media Associatie (MMA), The Netherlands – Silver
Defiant, Bauer Media Australia – Silver
Heart of Britain, TI Media/Differentology – Silver

Use of Insight B2B
Conscious Reach, Axel Springer, Germany – Gold

Meer informatie over winnaars op de FIPP website.

Meer informatie over het onderzoek ‘Big Mag – de unieke waarde van magazinemerken’ is te vinden op de MMA website en Blauw Research.

Deel dit artikel