Mediafederatie Academy: SEO Update – wat is nieuw en hoe organiseer je het?
Donderdag 5 oktober 2023, online verdiepingssessie.
Donderdag 5 oktober 2023, online verdiepingssessie.
52% van de jongeren van 16-29 jaar leest even vaak of vaker een magazine in de zomervakantie.
Doel van het onderzoek is om inzicht te krijgen in het mediagebruik van kinderen in de leeftijd van 6 tot en met 12 jaar.
Maandag 12 juni vond in het prachtige hotel Boat&Co aan het IJ het eerste MMA Summer Event plaats. En met 29 graden op de thermometer werd het een echt zomerfeest! Tijdens het drukbezochte event – de informele afsluiting voor de zomervakanties voor alle medewerkers van de MMA-lidbedrijven – nam econoom…
In de Algemene Ledenvergadering van 12 juni jl. stemden de leden van de MMA in met de benoeming van vier door het bestuur voorgedragen nieuwe bestuursleden: Hugo Blom (VPRO), Ernst Keyzer (PXR), Marscha Krouwel (Hearst Netherlands) en Edwin Reinerie (Winq Media). Hugo Blom is uitgever van de VPRO Gids. Hij…
Graag nodigen wij je uit voor de eerste editie van het MMA Summer Event: dé informele afsluiting voor de zomervakanties voor alle medewerkers van de Magazine Media Associatie (MMA) lidbedrijven.
Groei van 13 procent lager dan verwacht.
Het MMA-jaarverslag 2022 is vandaag gepubliceerd op de MMA-site.
Het aantal volgers van magazinemerken op TikTok groeit met 8%.
Dinsdagmiddag 18 april 2023 organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) de tweede editie van de MMA Expert Roundtables, exclusieve bijeenkomsten voor wisselende bloedgroepen in de uitgeverijbranche. Deze editie staat geheel in het teken van ‘data driven marketing’. Data driven marketing helpt uitgevers om beter inzicht te krijgen in hun doelgroep…
Samen. Dat was de boodschap van MMA-voorzitter Erwin van Luit en van ex-professioneel langebaanschaatser en digitaal ondernemer Ben van der Burg. De MMA roept magazinemakers op tot samenwerking en vernieuwing. Het devies is: zie elkaar niet als concurrenten, maar deel kennis en durf samen te investeren. Zoek elkaar op. Het…