“Magazine media tells and sells”
“Magazine media builds brands and sells product in a safe and transparent environment with demonstrable results and more rigor to prove it than anyone else”
“Magazine media builds brands and sells product in a safe and transparent environment with demonstrable results and more rigor to prove it than anyone else”
De vakjury onder leiding van Derk Haank heeft 42 nominaties toegekend voor de Mercurs 2017, de belangrijkste jaarprijzen van de magazine mediabranche.
Native advertising zal naar verwachting in 2020 wereldwijd verdubbeld zijn tot 40% van de advertentieinkomsten. In 2016 was dat nog 21%. Dit blijkt uit de jaarlijkse wereldwijde studie van het Native Advertising Institute en FIPP over native advertising in de magazine media branche.
De organisatie van de Mercurs had het al aangekondigd, dat er voor deze jubileumeditie veel verrassingen kwamen. Zoals deze: entreekaarten voor een ongekend lage prijs.
Donderdag 16 november a.s. organiseert de Magazine Media Associatie (MMA), in samenwerking met Quote: MMA STARTUP CONTEST.
Engagement scores en groot aantal magazinemerken toegevoegd.
Het digitale bereik van magazinemerken is ten opzichte van de vorige meetperiode met 5% toegenomen.
Bij de 20e editie van de Mercurs gaan we een eenmalige jubileum award uitreiken: de ‘all time favorite’ van het vak!
Magazines en websites worden als meest vertrouwde bronnen gezien, social media wordt het meest gewantrouwd.
Op 12 oktober vond de laatste MMA Lunch & Learn-bijeenkomst van dit jaar plaats. Gastspreker dit keer was Nicola Parrello, head developer bij de behoorlijk disruptieve Bunq Bank. Een goed verhaal op een fantastische locatie: het oude, statige bankgebouw De Bazel aan de Vijzelstraat, waar wederom een toplunch werd geserveerd…
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.