
Het verslag van Magazine Media Café is nu beschikbaar!
Een editie van Magazine Media Café over innoveren, transformeren, kortom ondernemerschap!
Een editie van Magazine Media Café over innoveren, transformeren, kortom ondernemerschap!
Een nieuw Brits onderzoek heeft vastgesteld dat het menselijk brein effectiever reageert op advertenties in een premium omgeving. De reclame-uitingen worden langer bekeken, beter verwerkt en zorgen voor meer betrokkenheid.
Hoe beïnvloeden interactieve features bij digitale magazines de leeservaring van de consument? SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie) deed onderzoek.
Totaal aantal volgers van magazinemerken op social media stijgt met 5%.
Speciaal voor ervaren redactionele professionals organiseert de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP) voor de zevende keer de zeer succesvolle Masterclass Digitale Denkweg.
Het lezen van magazine content via de smartphone is in de afgelopen jaren verdubbeld. 15% van de Nederlanders leest inmiddels magazine content (app/website/pdf) op de smartphone.
Op maandag 12 februari 2018 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
Het bereik van print magazines is voor de vierde keer op rij stabiel. Dit blijkt uit de laatste NOM Print Monitor (2017-IV) die op 11 januari is gepubliceerd.
De Magazine Media Associatie (MMA) biedt haar leden de mogelijkheid om de FIPP/VDZ Digital Innovators’ Summit in Berlijn op maandag 19 en dinsdag 20 maart 2018 bij te wonen tegen een zeer gereduceerd tarief.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…